Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
چهلمین دوره از رقابت‌های رالی داکار با قهرمانی کارلوس سنز در بخش اتومبیل، ماتیاس والکنر در بخش موتور و ادوارد نیکولوف در بخش کامیون پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کارلوس سنز، راننده 57 ساله اسپانیایی تیم «پژو» که از یک هفته پیش صدر جدول کلی را در اختیار داشت، روز شنبه (30 دي) در پایان چهاردهمین و آخرین مرحله از این رقابت‌ها در کوردوبای آرژانتین توانست برغم قرار گرفتن در مکان نهم، در مجموع جایگاه خود در صدر جدول کلی را حفظ کرده و به مقام قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جینیل دی ویلیرز، راننده اهل آفریقای جنوبی از تیم «تویوتا»، استفان پترانسل، راننده فرانسوی تیم «پژو» و ناصر العطیه قطری، دیگر راننده تیم «تویوتا» مکان‌های اول تا سوم مرحله چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب ناصر العطیه و جینیل دی ویلیرز در جدول کلی مسابقات بخش اتوموبیل، پس از کارلوس سنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش موتور، کوین بناویدس آرژانتینی مکان نخست مرحله چهاردهم را کسب کرد، اما در نهایت این ماتیاس والکنر، راننده اتریشی تیم «کی تی ام» بود که توانست برای نخستین بار فاتح این رقابت‌ها شود.

این راننده سی و یک ساله که سال گذشته مکان دوم رده‌بندی کلی بخش موتور را از آن خود کرده بود، در رقابت‌های امسال عملکردی درخشان داشت و به عنوان نخستین ورزشکار اتریشی فاتح این مسابقات شد. او از روز ششم ژانویه، زمان استارت رقابت‌ها تاکنون همواره در بین شش نفر برتر قرار داشت.

در جدول کلی رقابت‌های بخش موتور، کوین بناویدس آرژانتینی از تیم «هوندا» و توبی پرایس، راننده استرالیایی تیم «کی تی ام» به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش کامیون نیز ادوارد نیکولوف روس از تیم کاماز برای سومین بار و دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد