Web Analytics Made Easy - Statcounter

غرفه‌ای از سوی شهرداری اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از سوم تا ششم بهمن ماه برگزار می شود و شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که با موضوع اصلی گردشگری برگزار می شود در مساحت ۳۴ هزار و ۲۹۱ مترمربع از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت و همکاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور پذیرای علاقمندان و فعالین حوزه گردشگری است.

از جمله بخش های این نمایشگاه تهیه "کتاب ویژه نمایشگاه" است که بر اساس مشخصات شرکت کنندگان در نمایشگاه و فرم های تکمیل شده توسط آنها تهیه می شود. این امر در خصوص تمامی شرکت کنندگان عمومیت داشته و در پایان نمایشگاه مجموعه ای پربار از واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه گردآوری می شود که به سازمان ها، انجمن ها، مراکز مرتبط و سفارتخانه های خارجی در تهران ارسال می شود، ضمن آنکه در هر دوره نمایشگاه تعدادی زیادی از کتاب ها نیز توسط ناشر به متقاضیان و بازدیدکنندگان کتاب فروخته می شود.

اصفهان نیز به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری در کشور در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت. مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در این خصوص گفت: با توجه به اینکه اصفهان از مراکز منحصر به فرد گردشگری کشور به شمار رفته و دارای ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در این حوزه است، امسال با رویکردی نوین و متفاوت در نمایشگاه ملی گردشگری ایران شرکت حضور داریم. فعالان گردشگری استان اصفهان در غرفه ای به وسعت ۱۵۰ متر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به عزم عمومی ایجاد شده در استان اصفهان در راستای توسعه گردشگری تاکید کرد: امسال موفق شده ایم تا با جلب همکاری نهادهای ذی ربط به ویژه شهرداری اصفهان و شهرداری های سایر شهرهای استان به ویژه شهرداری اردستان، و همچنین با حضور گسترده فعالان گردشگری استان غرفه ای به صورت جزیره ایجاد نماییم که در آن ماکت بزرگ کاخ عالیقاپو برپا خواهد شد، لذا این غرفه در نهایت به نمادی باشکوه از میراث گران سنگ تاریخی تبدیل شده که در آن توانمندی های اصفهان در حوزه صنایع دستی به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی و همچنین بسته های توسعه کمی و کیفی گردشگری به علاقه مندان به حوزه گردشگری ارایه می شود.

ارایه خدمات گردشگری اصفهان در ۲۵ حوزه

همچنین مسئول حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: در این نمایشگاه با جلب مشارکت نهادهای ذی ربط به ویژه شهرداری اصفهان و با حضور فعالان گردشگری استان، خدمات گردشگری اصفهان در ۲۵ حوزه به فعالان گردشگری کشور ارایه می شود که از آن جمله می توان به رونمایی از سامانه جدید هوشمند خدمات مسافریار، معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری ۲۴ شهرستان استان، ارایه محصولات تبلیغی استان اعم از نرم افزارهای گردشگری – بروشور و کارت پستال و معرفی مسیرهای گردشگری طبیعی، فرهنگی و مذهبی استان اشاره کرد.

کوروش وکیلی افزود: رونمایی و معرفی طرح اطلس غذاهای سنتی استان اصفهان، معرفی آداب و رسوم گردشگری عشایری استان، معرفی برندهای گیاهی و محصولات مرکبات استان در حوزه گردشگری روستایی و معرفی سوغات اصفهان از دیگر فعالیت های غرفه اصفهان خواهد بود.

وی با اشاره به حوزه گردشگری الکترونیک گفت: در این نمایشگاه بخشی را جهت بازدید مجازی از بناهای تاریخی، ارایه تصاویر سه بعدی و معرفی اپلیکیشن های گردشگری قابل نصب بر روی تلفن های همراه اختصاص داده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب اصفهان به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی انواع محصولات صنایع دستی که به ثبت ملی رسیده و همچنین آثاری که نشان مهر اصالت یونسکو را دریافت کرده اند به گردشگران معرفی می شود.

وکیلی در پایان به سایر فعالیت های غرفه اصفهان در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه اقامتگاه بومگردی (به عنوان دارند رتبه برتر کشور در این حوزه) و همچنین فعالیت های آموزش گردشگری، دستاوردهای گردشگری طبیعت در بخش های مختلف استان و کارآفرینان حوزه گردشگری معرفی خواهند شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ سوم الی ششم بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو