Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:18:47 GMT

آدمربایی رژیم اشغالگر قدس در لبنان!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۱۳۶۵

ارتش لبنان اعلام کرد یک واحد گشت ارتش اسرائیل با عبور از خط آبی‌رنگ سازمان ملل برای مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، وارد خاک لبنان شدند تا یک چوپان لبنانی را بربایند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بیانیه ارتش لبنان آمده است: «در ساعت ۱۲:۴۰ به وقت محلی، یک گروه گشت‌زن شامل ۱۲ سرباز ارتش فلسطین اشغالی با نقض حریم مرزی خط آبی‌رنگ وارد محله المجیدیه از مزارع شبعا شده و در صدد بازداشت یکی از شهروندان لبنانی برآمدند، اما موفق به بازداشت او نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این تعقیب و گریز، یک مین در مسیر عبور چوپان لبنانی منفجر شد. ارتش لبنان فورا واحدهای ویژه به منطقه اعزام کرده و نظامیان صهیونیست مجبور شدند به آن سوی مرزهای آبی‌رنگ بازگردند. ما نیز فورا ناظران سازمان ملل را به منطقه فرا خواندیم.»

منبع: اعلام الحربی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه