Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه از حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از اساتید و کارکنان ایثارگر خبر داد.حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان گفت: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نشست های متعددی با حوزه های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه سعی شده تمامی حمایت های لازم برای اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر در دانشگاه صورت گیرد، گفت: درخصوص بکارگیری اساتید بازنشسته ایثارگر آیین نامه ای مطابق قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران طراحی شده که در آینده نزدیک به همه واحدها ابلاغ می شود.

وی افزود : اخیرا جهت حمایت از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه، بخشنامه ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بالای ۱۲ ماه حضور در جبهه تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه ۷% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس