Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورامین با اشاره به تقسیمات جغرافیایی در دیار ۱۵ خرداد گفت: ورامین به دلیل تقسیمات جغرافیایی خیلی از داشته‌های خود را از دست داد، اما امروز درخواست ما این است که هر چه از ما بردید به ما برگردانید. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، محمدرضا یوسفی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با نخبگان شهرستان ورامین که در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به پیشرو بودن ورامین در حوزه شعر و ادب و نویسندگی اظهار داشت: در حوزه ورزش نیز این شهرستان به اندازه 3 استان مدال‌آور بوده است،  با چنگ و دندان بودجه گرفتیم؛ ولی متنفذان در ورامین تنها  8 -9 میلیون تومان آن را به پای ورزش ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:‌ روزی پاکدشت جزء ورامین بزرگ بود؛ ولی به دلیل تقسیماتی جغرافیایی خیلی از داشته‌های خود را از دست داد، دانشگاه و مراکز بزرگ دانشگاهی ورامین به شهرستان‌های اطراف همچون پیشوا و پاکدشت داده شد؛ اما امروز درخواست ما این است که هر چه از ما بردید به ما برگردانید.

نجیب‌تر و مأخوذ به حیاتر از مردم ورامین ندیده‌ام

فرماندار ورامین با اشاره به کارشکنی‌های صورت گرفته در راستای باز پس‌گیری فرهنگسرای ارشاد از پلیس افزود: متأسفانه تا به امروز این اقدام صورت نگرفته است، من در بسیاری از نقاط ایران خدمت کرده‌ام؛ اما نجیب‌تر و مأخوذ به حیاتر از مردم ورامین ندیده‌ام.

یوسفی تصریح کرد: در حوزه مسائل سیاسی علاوه بر حرف‌هایی که در مورد ورامین گفته می‌شود ما مشکلی نداریم و اختلافی بین گروه‌های سیاسی وجود ندارد، در این شهرستان همه چهره‌های سیاسی سخنرانی می‌کنند و هیچ مشکلی تاکنون وجود نداشته است.

وی در پایان با اشاره به اعتراضات مردمی اخیر در برخی شهرهای کشور خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی و اطلاعاتی هیچ گزارشی از بگو مگوهای سیاسی اعلام نشده است.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود