Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@21:08:12 GMT

یک نام عجیب در راه یوونتوس؛ ماریو بالوتلی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۹۸۶۰

یوونتوس برای خرید ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی و سابق اینتر و میلان اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دورانی نه چندان موفق در لیگ برتر و سری آ و تیم هایی مانند سیتی، میلان و لیورپول، بالوتلی طی یک سال و نیم اخیر تولدی دوباره در نیس فرانسه یافته و در فصل جاری مجموعا موفق به زدن 17 گل برای این تیم شده است و همین عملکرد مدیران بیانکونری را مجاب کرده تا برای انتقال او به یوونتوس در تابستان بعد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای سان، ارتباط خوب باشگاه یونتوس با مینو رایولا، مدیر برنامه بالوتلی و تجاربی موفق مانند انتقال پوگبا، مویس کین و ماتوئیدی کلید انجام این انتقال خواهد بود.

یوونتوس به دنبال جذب بالوتلی با قراردادی 5 ساله است و این ستاره پرحاشیه که مدت هاست از تیم ملی ایتالیا به دور بوده نیز بی میل نیست تا با بازگشت به سری آ، شانس خود را برای حضور در یورو 2020 و پوشیدن لباس تیم ملی افزایش دهد.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!