Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، منابعی در تل‌آویو می‌گویند سران قطر در تلاش هستند تا با استفاده از لابی‌های صهیونیستی و چهره‌های برجسته اسرائیلی، وجهه و تصویر خود در غرب را بهبود بخشند.

این منابع می‌گویند قطر می‌خواهد اتهامات مبنی بر ارتباطش با گروه‌های تروریستی و حمایت از تروریسم را برطرف کند.

به گزارش  فارس،لابی‌های صهیونیستی نیز از قطر خواسته‌اند تا ابتدا ارتباطاتش با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» را قطع کند اما دوحه می‌گوید روابط با حماس در چارچوب اقدامات برای بازسازی نوار غزه است و همه گام‌ها با هماهنگی اسرائیل برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «الشرق الاوسط» نشانه‌هایی از توافق بین قطر و «سازمان صهیونیستی آمریکا» - که حامی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور نیز هست – دیده می‌شود.

بر اساس گزارش منابع اسرائیلی، قطر یک مشاور رسانه‌ای صهیونیست به نام «نیک موذین» را استخدام کرده تا در ازای دریافت 50 هزار دلار ماهانه، درب‌های رسانه‌های یهودی و محافظه‌کار در آمریکا را به روی قطری‌ها بگشاید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا اظهار کرد: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد، با فشار و لابی‌گری رژیم صهیونیستی اقدام به سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاهی حامی فلسطین می‌کند.

وی افزود: نقض قوانین ورود نیروهای نظامی به دانشگاهی در حالی در آمریکا صورت می‌گیرد که در ناآرامی‌های سال گذشته، وزارت علوم اجازه ورود نیروهای امنیتی را به دانشگاه را نداد،‌ این موضوع نشان می‌دهد که دانشجو، استاد و عالمان علمی و دینی جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی دارند، این الگوی احترام به صورت یک قانون درآمده است.

زلفی گل با بیان اینکه فریاد حق طلبی دانشجویان امروز در تمام نقاط جهان شنیده می‌شود و هر روز در اخبار برگزاری راهیپمایی در دانشگاهای جهان مخابره می‌شود، عنوان کرد: این ندای حق‌طلبی مانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا ماندگار خواهد بود و نمی‌توان جریان حق طلبی را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: برخورد قهری با دانشجویان تأثیر منفی بر افکار عمومی جهان خواهد داشت و دامنه حمایت از دانشجویان را فراگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس