Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ «اسدالله گنجعلی» در آستانه زادروز عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و سالروز عملیات آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه، با خانواده معظم شهید مجید عسکری جمکرانی، اولین شهید مدافع حرم گردان یکم امام حسین (ع) از لشکر ۱۷، دیدار کرد.
وی در این دیدار با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)، شکست گروه تکفیری داعش و حامیان این گروه جنایتکار در عرصه میدانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پیروزی نتیجه مجاهدت‌های رزمندگان غیور اسلام بالاخص ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید عسکری نیز در این دیدار، گوشه ای از خصوصیات اخلاقی و روحیه انقلابی شهید را بازگو کرد.
شهید مجید عسکری جمکرانی اولین شهید مدافع حرم فرهنگی استان قم می‌باشند که در اوایل آذر ماه امسال همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی