Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی امشب در جلسه شورای محله اسلامی که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاونان و اعضای شورای محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد، در گزارشی از اجرای طرح محله اسلامی در شهرستان شاهرود اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات مختلف شهرک‌های ولی‌عصر (عج) و شهید بهشتی شاهرود برای برگزاری طرح محله اسلامی به استان پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آماده‌کردن یک طرح پیشنهادی برای هر شهرک به‌صورت جداگانه اظهار کرد: پس از رصد معضلات و مشکلات و شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه در طرح‌هایی که برای هر محله تهیه شد مشکلات هر منطقه به‌صورت جداگانه احصا و پس از نگارش در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: به برکت اجرای طرح محله اسلامی نگاه مسؤولان به این دو منطقه تغییر کرد، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به‌اتفاق هیات همراه به مدت چند ساعت از شهرک شهید بهشتی شاهرود بازدید کردند و دو جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود به ریاست فرماندار شاهرود و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای طرح محله اسلامی با هدف رفع مشکلات این دو منطقه که گریبان‌گیر ساکنان بود در این دو شهرک برگزار شد.
وی با اشاره به ایجاد کارگاه‌های تولیدی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی بانوان به جهت ایجاد اشتغال بیان کرد: یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان خانگی ما با آن مواجه هستند بازار فروش محصولات و صنایع ‌دستی آن‌ها و تأمین مواد اولیه است که باید در این خصوص به دنبال راهکاری برای فروش محصولات تولیدی در داخل شهرستان، استان و بعضاً خارج از استان بود.
دامغانی ریشه بیشتر معضلات و مسائلی که این دو شهرک با آن درگیر هستند را اشتغال و بیکاری دانست و تصریح کرد: اگر مشکل اشتغال حل شود بسیاری از معضلاتی که به دنبال حل آن با برنامه‌های فرهنگی هستیم خودبه‌خود حل می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور