Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت از صدور نخستین گواهینامه‌های کیفیت محصولات و خدمات صنعت نفت برای ٢ شرکت سازنده خبر داد. به گزارش شانا، حبیب اله بیطرف امروز (دوشنبه، دوم بهمن‌ماه) در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با بیان این مطلب افزود: فرآیند صدور گواهینامه کیفیت تجهیزات که به ثمر رسیده است، اقدام ارزنده‌ای در مسیر شناسایی خدمات و محصولات داخلی کیفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به برنامه وزارت نفت برای امضای قراردادهای جدید نفتی و توسعه میدان‌های نفت و گاز در این قالب گفت: ارزش قراردادهای پیش رو بیش از صد میلیارد دلار خواهد بود که با توجه به مبحث تامین تجهیزات، بازار خوبی برای اشتغالزایی و فعال‌سازی شرکت‌های داخلی ایجاد می‌شود.    بیطرف به قراردادهای پژوهشی با دانشگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در قراردادهای توسعه فناورانه میدان‌ها، ایجاد ٩ مرکز تخصصی ازدیاد برداشت برنامه‌ریزی شده است.   وی سطوح انتقال فناوری مدنظر وزارت نفت را تشریح کرد و انتقال فناوری به شرکت‌های اکتشاف و تولید، انتقال فناوری به شرکت‌های EPC، GC و ...، انتقال فناوری به تامین کنندگان و سازندگان داخلی و انتقال فناوری مهندسی مخزن به دانشگاه‌های ایرانی را در این زمینه برشمرد.   چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، دوم تا پنجم بهمن ماه امسال دایر است.

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثقفی رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سالانه نزدیک به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم اما هدف‌گذاری که در این حوزه صورت گرفته است ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تا دو سال آینده محقق شود.

وی در رابطه با وضعیت صادرات خاطر نشان کرد: توسعه بازار فرامرزی را از سال گذشته به صورت جدی دنبال کردیم. و اکنون به کشورهای همسایه اعم از کشورهای عربی، کشورهای شمالی و آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما تنها ۱۰ درصد ظرفیت است.

ادامه دارد…

کد خبر 6098086 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی