Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، روستای شمسی بخش رستاق موفق شد در دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در بین بیش از ۵هزار باشگاه کودک و نوجوان روستا های کشور به عنوان یکی از ۱۰روستای برتر معرفی و لوح تقدیر خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر به موفقیت اخیر روستای شمسی اشاره کرد و افزود: در طول چهار سال گذشته شهرستان اشکذر موفق شده است تا در جشنواره های روستایی و عشایری کتاب کشور به کسب مقام های برتر دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


“هادی ملانوری” ادامه داد: در سال ۹۳ روستای ابراهیم آباد، سال ۹۴ روستای شمسی به عنوان ده روستای دوستار کتاب و روستای شرف آباد جز ۲۰روستای دوستار کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد کشور انتخاب شدند و در ادامه این موفقیت ها، سال گذشته روستای شمسی به عنوان برگزیده برترین روستاهای کشور انتخاب شد.
وی با اظهار اینکه به روستاهای برگزیده دوستار کتاب کشور مجوز تشکیل باشگاه کتابخانی داده میشود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه روستاهای شمسی، ابراهیم آباد و شرف آباد جزء روستاهای دوستار کتاب کشور معرفی شده اند، در این روستاها باشگاه کتابخانی با همت فعالان فرهنگی روستا ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر تشکیل شده است و همچنین یک کارگاه آموزشی ویژه جام باشگاه های کتابخوانی با حضور فعالان این بخش برگزار شد.
ملانوری به عوامل موفقیت این روستاها در بخش کتابخوانی اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردمی در بحث کتاب و کتابخوانی یکی از عوامل مهم موفقیت روستاهای شهرستان در کسب این مقام ها بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر با اشاره به اقدامان این اداره در کسب موفقیت های اخیر روستاهای شهرستان در بحث کتاب خوانی افزود: طرح روستاهای برتر کتابخوانی توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور مدیریت میشود و به تناسب ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها نیز درگیر این موضوع هستند که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در همین راستا جلسات متعددی با دهیارها و شورای روستاهای شهرستان داشته است که در نهایت به هدف خود که ترویج فرهنگ کتابخوانی است دست یافتیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی