Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:رئیس دانشکده صنعت نفت محمودآباد گفت: ضربه به کشتی و تناژ بالای میعانات گازی دلیل اصلی انفجار و آتش سوزی کشتی سانچی می تواند باشد.

حمید رضایی با اشاره به اینکه تحلیل درباره حادثه Incident کشتی سانچی باید از سوی کارشناسان مربوطه و بررسی جعبه سیاه صورت گیرد، اظهار کرد: تحلیل این موضوع باید توسط کارشناسان مربوطه و بررسی جعبه سیاه صورت گیرد و هر اظهار نظر و تحلیل غیرکارشناسی صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تناژ بالای میعانات گازی و ضربه وارده به کشتی سانچی منجر به انفجار و آتش سوزی شده که شدت سرعت حادثه و حرارت بالای 900 درجه سانتیگراد ناشی از آن، قدرت هرگونه تصمیم گیری را از مسئولان و کادر فنی کشتی گرفته است.

رضایی با بیان به اینکه نفتکش سانچی متعلق به شرکت ملی نفت کش ایران بوده و از عسلویه برای تحویل میعانات گازی عازم داسان کره جنوبی شد، گفت: محموله نفتکش سانچی 136 هزار تن میعانات گازی و نفت سبک با درجه اشتعال بسیار بالا بود و این امر موجب آتش سوزی فوق سریع کشتی شد.

رئیس دانشکده نفت محمودآباد در مورد محمد پیرایی جان باخته کشتی سانچی و دانشجوی ممتاز رشته مهندسی کشتی گرایش موتور که جهت گذراندن دوره کارورزی در دریا سوار سانچی شد، خاطرنشان کرد: وی امکان استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان و ورود به دوره کارشناسی ارشد را داشت اما با توجه نیاز به اشتغال و بورسیه شدن استخدام در شرکت ملی نفت کش را ترجیح داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهید پیرایی اهل شهرستان بروجرد استان لرستان بوده و از اردیبهشت امسال با طی کردن مراحل مصاحبه و گزینش، بورسیه شرکت ملی نفت کش شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند

کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی اجازه حضور در ترکیه را پیدا نکردند.

به گزارش فارس، سردی روابط ترکیه و اسرائیل به رویای تیم کشتی رژیم صهیونیستی برای شرکت در المپیک پاریس در تابستان امسال پایان داده است.

آژانس امنیت رژیم اشغالگر قدس به ورزشکاران اطلاع داد که آنها مجاز به پرواز به استانبول برای مسابقات مقدماتی المپیک که روزهای 9 تا 13 ماه می در ترکیه برگزار می‌شود،  نیستند. این مسابقات آخرین فرصت برای جواز حضور در بازی‌های المپیک است.

5 ورزشکار اسرائیلی که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند این خبر را دریافت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه