Web Analytics Made Easy - Statcounter


نمایش «چوب خشک» درباره دو باجناق است که در حال تماشای فوتبال هستند و یکی از باجناق ها هر بار با عصبانیت و هیجان به بازیکن ها انتقاد می کند.

به گزارش امتداد نیوز، نمایش «چوب خشک» کاری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو درباره دو باجناق است که در حال دیدن یک مسابقه فوتبال هستند و با هم درباره بازی بحث می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از دیالوگ‌های این نمایش را در زیر می خوانید و می‌توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف ام ۱۰۷.۵ بشنوند.

*خب اینم امکانات لازم برای دیدن یک مسابقه فوتبال نفسگیر… چای… میوه… انواع و اقسام تنقلات… بیسکوییت در کنار باجناق عزیزم. فقط ببخشید تخمه گیرم نیومد. دیدن فوتبال هم یک نفره لطفی ندارد. شانس آوردیم اهل و عیال رفتن خرید حالا با خیال راحت می تونیم بازی و نگاه کنیم. وای چه می کنه این بازیکن شماره ۱۰ عجب گل بزنیه…

– البته که بازی هنوز شروع نشده باجناق عزیز.

*الان شروع میشه دیگه… فوتبال با صدای بلند میچسبه…. آااا… اینو ببین همین اول کار بازیکن ما خطا می کنه… آخه به این میشه گفت بازیکن؟ این تا ته بازی ۲۰ تا کارت زرد و قرمز نگیره من اسممو عوض می کنم.

– فکر کنم عمدی نبود.

*بابا… خطای آشکار بود… وای وای بازیکن شماره ۶ یک تنه داره میره جلو… این بازیکن با همین تکنیک میتونه ۱۰۰ نفر و دریبل کنه… حالا به دروازه نزدیک میشه…

true برچسب ها : جا به جایی کارمندان شرکت به جای اخراج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود