Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره سرنوشت بازگشت متهم میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: جبار کوچکی‌نژاد در پاسخ به این پرسش «آیا متهم میلیاردی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان که از کشور خارج شده بود، بازگشته است؟» اظهار کرد: این فرد هنوز در آلمان است و به ایران بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وکیل وی در تلاش است تا مشکل او را حل کند بدین صورت که یا بخشی از بدهی را پرداخت کند یا در موارد مورد نیاز توضیحات لازم را ارائه دهد.

رئیس تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این که آیا بخشی از بدهی‌های این فرد پرداخت شده است یا خیر مشخص نیست و باید از سوی مراجع قضایی این موضوع اعلام شود.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: بدهکاران کلان بانکی نباید به حدی آزاد باشند که بتوانند به راحتی از کشور خارج شوند و باید شرایط به گونه‌ای باشد که پس از مشخص شدن این که آن‌ها جرمی مرتکب نشده‌اند امکان خروج‌شان از کشور وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که بعید است این فرد به کشور بازگردد افزود: میزان بدهی او حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FeQ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند