Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قادر باستانی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره کیفیت مصاحبه دیشب دکتر روحانی اظهار داشت: مجریان قبلی صرفا نقش میکروفون را بازی می‌کردند  و هیچ جذابیتی نداشتند. آقای رشید پور دراین باره سنت شکنی کرد و شیوه جدیدی را معرفی کرد که بعد از آن نیز می‌تواند برای همه مسئولین نظام تکرار شود.

او افزود: بااینکه مصاحبه می‌توانست خیلی بهتر از این باشد اما محدودیت زمانی اجازه تداوم مصاحبه چالشی را نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به این که تنوع موضوعاتی که باید با رییس جمهور درمیان گذاشته شود و مشکلات متعددی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند در قالب 60 دقیقه نمی‌گنجد. اگر مصاحبه دو ساعت بود بهتر ازین می‌شد اما در نهایت مصاحبه جاندار و موفقی بود. توضیحات رئیس جمهور برای جامعه آرام بخش بود. قطعا  این نوع صحبت می‌تواند روی افکار عمومی تاثیر بسزایی بگذارد.

مدرس علوم ارتباطات اجتماعی تکرار صحبت روحانی با مردم را برگ برنده دولت خواند و افزود: رسانه های اجتماعی  به قدری پیشرفت کرده اند که مردم مطالبات‌شان را از این طریق به مصاحبه کننده منتقل می کنند و ما دیدیم که از طریق اینستاگرام و راه های دیگر مردم سوالات‌شان را به اطلاع آقای رشید پور رساندند و او نیز تا جایی که وقت اجازه می‌داد آنها را به سمع و نظر رییس جمهور رساند.

باستانی در پایان گفت: این مصاحبه می‌تواند مسیر مشخصی برای آینده باشد که هم صدا و سیما و هم ریاست جمهوری آن را ادامه دهند، البته باید مطالب صریح تر و شفاف تر باشد تا مخاطبین و افکار عمومی قانع شوند. این مصاحبه نشان داد مجری که برنامه عمومی اجرا می‌کند و با مردم بیشتر ارتباط دارد بسیار بهتر از خبرنگار صرفا سیاسی که خشک و نچسب مصاحبه می‌کند با لحن طنز آمیز و با جسارت می‌تواند  سوالاتش را بپرسد و ارتباط لازم با مردم برقرار شد.

گفت وگو: امیدعبدالوهابی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست