Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:32:39 GMT

زمان دیدار معوقه فولاد و پیکان ؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۳۰۸۷

رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر از برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیکان در تعطیلی بین هفته‌های بیست سوم و بیست و چهارم خبر داد. ناطقان: گرد و غبار خوزستان این روزها گریبان فوتبال کشور را هم گرفته است. همین مساله باعث شده که مسئولان سازمان لیگ در سالی که به خاطر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مجبور به اتمام زودتر رقابت‌های لیگ برتر هستند در برگزاری و برنامه‌ریزی دیدارهایی که به دلیل پدیده گرد و غبار لغو می‌شوند با مشکل روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از دیدارهایی که به خاطر پدیده گرد و غبار لغو شد دیدار فولاد و پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بود. در ابتدا قرار بود این دو تیم ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ دی‌ماه به مصاف هم بروند که این دیدار لغو و به شنبه موکول شد اما با ادامه گرد و غبار در اهواز، دیدار دو تیم فولاد و پیکان لغو و به تاریخی دیگر موکول شد. قرار شد که تاریخ برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیکان متعاقبا اعلام شود.
سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ دیدار معوقه فولاد و پیکان مشخص شده است، گفت: در حال بررسی برای مشخص کرد تاریخ دقیق دیدار فولاد و پیکان هستیم و در روزهای آینده تاریخ دقیق این دیدار را مشخص می‌کنیم. با این حال دیدار فولاد و پیکان در ۲۶ یا ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
به این ترتیب دیدار معوقه دو تیم فولاد و پیکان در تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر بین هفته‌های بیست و سوم و بیست و چهارم برگزار می‌شود.
همچنین پیش از این اخباری مبنی بر برگزاری دیدار سیاهجامگان و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و یکم در ورزشگاه امام رضا (ع) منتشر شده بود. رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: هنوز تکلیف برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشخص نشده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: گرد و غبار خوزستان ، دیدار معوقه ، فولاد ، پیکان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد