Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال بسیجی دانشگاه علوم پزشکی زابل طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.  به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال بسیجی دانشگاه علوم پزشکی زابل طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور معاون نهاد رهبری در دانشگاه و مدیر تعالی فرهنگی برگزار شد، سیف الله میرزاده مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه بیان داشت: بسیج دانشجویی با بهره گیری از استعداد دانشجویان توانمند توانسته است نقش بسزا و بسیار چشمگیری در بهبود فعالیت فرهنگی، آموزشی، علمی و ایجاد انگیزه در دانشجویان داشته باشد به نحوی که بخش عمده فعالیت‌های دانشگاه توسط دانشجویان بسیجی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تنها معیار ورود به بسیج دانشجویی را دغدغه مندی دانشجویان دانست و عنوان کرد: هر دانشجویی که دغدغه انجام کار و فعالیت داشته باشد درب بسیج دانشجویی به روی او باز است.

میرزاده تصریح کرد: بسیج دانشجویی همیشه نوآور بوده و بسیاری از فعالیت‌های که در ترم گذشته در بسیج دانشجویی انجام شد برای اولین بار در دانشگاه اجرا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی