Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:58:06 GMT

اجرای برنامه نمایشی ب مثل بازیافت در مدارس اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۶۹۹۳

اجرای برنامه نمایشی ب مثل بازیافت در مدارس اصفهان

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی اصفهان، از اجرای برنامه نمایشی «ب مثل بازیافت» در ۹۰ مدرسه مقطع ابتدایی این شهر، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، سعید امامی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از 30 دی ماه به مدت یک ماه اجرا می شود گفت: این برنامه به مناسبت نزدیک شدن به ایام اله دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده تا علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای دانش آموزان، بتواند فرهنگ شهروندی را هم ترویج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه «ب مثل بازیافت» مانند نمایش خیابانی است که بازیگران آن در دو گروه به صورت بداهه و کمدی با موضوع بازیافت به اجرای نقش می پردازند و موضوع تفکیک زباله را به دانش آموزان آموزش می دهند.

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مدت اجرای این برنامه در مدارس ابتدایی را 20 دقیقه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان تاثیر پذیرترین افراد جامعه محسوب می شوند اثرات اینگونه فرهنگ سازی ها علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی می شود موجب بهبود محیط زیست نیز خواهد شد.

امامی با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده، اصفهانی ها در زمینه تفکیک زباله از مبدا در کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده اند خاطر نشان کرد: برای افزایش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا همچنان باید فرهنگ سازی کرد تا به آنچه که مطلوب است دست یابیم.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود