Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: مشکل ریزگردها مردم خوزستان را اذیت کرده است و باعث می شود که همان شبهه‌ای که ضدانقلاب وارد و مطرح می‌کنند شما با عملکردتان تقویت می‌کنید که ظلم به نظام است.

مهدی طرفی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اهواز گفت: وظیفه اصلی مسئولین حضور در بین اقشار مختلف مردم و پاسخگویی به مواردی که نیاز به  توضیح دارد می باشد همچنین وظیفه جنبش دانشجویی مطالبه گری تخصصی و البته علمی از مسئولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طرفی اظهار کرد: ماه هاست پیگیر آقای کلانتری هستیم و قبل از آن هم ماه ها پیگیر خانم ابتکار بودیم، متاسفانه تا کنون یک بار دعوت ما را اجابت نکردند. این بزرگواران در اهواز حضور پیدا می کنند و با چند نفر از مسئولین جلسه می گیرند و می روند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خورستان گفت: خودشان در فضای پاسخگویی قرار نمی دهند، ما از ایشان سوال داریم. سوالات ما را جواب بدهند. اصلا قرار نیست فضا ملتهب و تخریبی باشد بلکه فضای علمی را از دانشجویان و اساتید مهیا می کنیم. متاسفانه آقای کلانتری حتی حاضر نشدند به صورت ویدئو کنفرانس با دانشجویان ارتباط بگیرند و پاسخگوی سوالات باشند.

وی در ادامه افزود: مشخص است سیاست های کلان دولت جناب روحانی در زمینه انتقال آب و ریزگردها در زمان مدیریت خانم ابتکار و آقای کلانتری عدم پاسخگویی است. به دلیل اینکه سوالات متعددی را از خدمتشان پرسیدیم که نه حاضر به جواب و حضور شدند.

مهدی طرفی گفت: کسی که معضل انتقال آب را در دولت اصلاحات مطرح کرد همین آقای کلانتری مسئول سازمان محیط زیست است و مسلما چنین شخصی اراده ای برای عدم انتقال آب نخواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران افزود: بارها اشاره کردیم که این بزرگواران هر وقت و هرجا آماده پاسخگویی شدند ما می توانیم شرایط آن را در دانشگاه مهیا کنیم. از جمله حضور اساتید و دانشجویان تا به ادعای آب مازاد در خوزستان پاسخگو باشند.

وی ادامه داد:آقای کلانتری یک شبهه ای را مطرح کرد که هیچ وقت از آن دفاع نکرده است و البته مطمئنیم که اعتقاد شخصی اش این است که در خوزستان آب مازاد وجود دارد.

مهدی طرفی ضمن بیان اینکه اکنون که جناب کلانتری در اهواز حضور دارند از رابط های مختلف در استانداری و نمایندگان مجلس به ایشان رساندیم که منتظر و آماده حضور ایشان هستیم که در دانشگاه حضور پیدا کنند گفت: دولت گزارش بدهد که در چهار سال خانم ابتکار و آقای کلانتری در این مدتی که عهده دار مسئولیت سازمان محیط زیست شدند گزارش بدهند که چه اقدامات و یا تصمیمات موثری برای مشکل ریزگردها کرده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان اظهار کرد: مشکل ریزگردها بسیار مردم خوزستان را اذیت کرده است و باعث می شود که در مردم نسبت به کارآمدی نظام تردید ایجاد بشود، همان شبهه ای که ضد انقلاب وارد و مطرح می کنند شما با عملکردتان تقویت می کنید که ظلم به نظام است.

وی در پایان گفت: آقای کلانتری صد بار هم اهواز تشریف بیاورند و در جمع دانشجویان حاضر نشوند ما هزار بار ایشان را دعوت می کنیم، آنقدر ایشان را دعوت می کنیم که  خودشان خسته بشوند و در جمع دانشجویان حاضر شوند و یا استعفا بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی