Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پاپی زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به بودجه 150 میلیون دلاری مربوط به معضل ریزگردها، اظهار کرد: با پیگیری نمایندگان خوزستان، رهبری اذن تأمین اعتبارات آن را از محل صندوق توسعه ملی صادر کردند.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه 96 اعتباری برای مقابله با ریزگردها در نظر گرفته شد، گفت: نمایندگان خوزستان در سال قبل مجلس پیشنهادی برای اختصاص 100 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای این معضل داشتند که با موافقت مقام معظم رهبری همراه شد و با این اعتبار در حال کانال کشی به برخی کانون‌های ریزگرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دزفول در مجلس افزود: علاوه بر آن 13 درصد از 4 میلیون تن قیر برای تولید مالچ و کنتری ریزگردها اخصاص یافت.

وی عنوان کرد: قبل از ارسال لایحه بودجه سال 97 با دولت رایزنی‌هایی با دولت داشتیم تا بودجه پیشنهادی نمایندگان خوزستان که سال گذشته در کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه اضافه شد را در لایحه اصلی سال 97 اضافه کنند. علاوه بر آن، 50 میلیون دلار نیز به آن اضافه شد و به 150 میلیون دلار رسید.

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون تلفیق مجلس، بودجه ریزگردها را حذف نکرد و در تبصره 4 بند واو وجود دارد، اظهار کرد: طبق قوانین اختصاص بودجه از محل صندوق توسعه ملی چارچوب و مراحل خاصی دارد و به اذن مقام معظم رهبری نیاز است.

پاپی زاده بیان کرد: این که معاون سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام می‌کند بودجه ریزگردها حذف شده به دلیل آن است که او از جزئیات بودجه ریزی بی‌اطلاع است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است