Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگری در یک رستوران کبابی مشغول کار با چرخ‌گوشت صنعتی بود که ناگهان دست چپ وی بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی داخل چرخ‌گوشت صنعتی گیر کرد و ... ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ اجتماعی شهری حوادث نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 17:20 روز گذشته حادثه برای یک کارگر داخل یک رستواران به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 46 و گروه امداد و نجات یک به محل حادثه در یک رستوران واقع در خیابان ولیعصر (عج)، چهارراه رسول اکرم (ص) اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جبارزاده؛ رئیس ایستگاه 46 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارگر چهل و هشت ساله‌ای در یک رستوران کبابی مشغول کار با چرخ‌گوشت صنعتی بود که ناگهان دست چپ وی بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی داخل چرخ‌گوشت صنعتی گیر کرد و چهار انگشت دست وی به سختی دچار آسیب‌دیدگی  شد.

جبارزاده تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، قسمتی از بدنه چرخ‌گوشت را جدا کرده و کارگر مصدوم را در حالیکه دستش در میان چرخ‌گوشت بود، با همکاری امدادگران اورژانس به بیمارستان سینا منتقل کردند تا اقدامات بعدی در این مرکز درمانی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی در بخش اورژانس و در حضور عوامل بیمارستان، بدنه چرخ‌گوشت را برش داده و پس از رهاسازی دست مصدوم از میان چرخ‌گوشت، این کارگر مصدوم را برای انجام اقدامات درمانی لازم در اختیار پزشکان بیمارستان قرار دادند.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی درباره میزان آسیب‌دیدگی دست این کارگر خاطرنشان کرد: احتمالاً با توجه به قطع سریع برق دستگاه چرخ‌گوشت به هنگام فرورفتن دست وی به داخل این وسیله، هیچ یک از انگشتان دست کارگر قطع نشد ولی چهار انگشت دست چپ وی دچار بریدگی و آسیب شد که توسط پزشکان بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان سازمان آتش‌نشانی همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ‌گوشتهای خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می‌کنند هنگام کار با این وسیله، جانب احتیاط را رعایت کرده و از چرخ‌گوشت استاندارد استفاده کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ‌گوشت فرو نبرند.

کارشناسان این سازمان تأکید می‌کنند در صورتی که دست فرد یا کودکی در چرخ‌گوشت گیر کرده و خروج آن امکان‌پذیر نبود، ضروری است کوچکترین حرکتی به دست یا چرخ‌گوشت ندهند و بلافاصله در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانی درخواست کمک کنند.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

بازار گوشت و دام تهران، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

به گزارش خبرآنلاین، براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶،۴۹۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳،۵۷۱ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟