Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-08@19:18:08 GMT

اظهارنظر سلطانی‌فر درباره بدهی‌های سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۷۶۹۷۰

اظهارنظر سلطانی‌فر درباره بدهی‌های سرخابی‌ها



وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قسمت اعظم بدهی‌های این دو باشگاه نسبت به یک‌سال گذشته پرداخت، تعیین تکلیف و قسط‌بندی شده است. به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در خصوص بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: قسمت اعظم بدهی‌های این دو باشگاه نسبت به یک‌سال گذشته پرداخت، تعیین تکلیف و قسط‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بخش‌هایی از این بدهی‌ها نیز مربوط به افرادی است که مدعی طلب هستند و در این رابطه شکایت کرده‌اند. لذا منتظر حکم مراجع ذی‌ربط قانونی هستیم و اگر این دو باشگاه محکوم شوند، این بدهی‌ها نیز پرداخت خواهند شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد

به گزارش خبرنگار مهر، عطااله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران درباره آمار خرید گندم تا امروز به مهر گفت: از ۱۰ فروردین تا امروز حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم به ارزش ریالی حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان (همت) از گندم‌گاران خریداری شده؛ اما ریالی پرداخت نشده است.

وی با اشاره به نرخ تضمینی گندم افزود: قیمت خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که تأخیر در پرداخت پول کشاورزان منجر به دلسردی آنها می‌شود.

رئیس بنیاد ملی گندم کاران ادامه داد: در سال‌های گذشته معمولاً در ابتدای فصل پس از خرید ۵۰ تا ۶۰ درصد محصول پول دو تا سه روز به کشاورزان پرداخت می‌شد و فقط پول گندم‌های سردسیر با کاهش اعتبار با تأخیر واریز می‌شد؛ اما سال گذشته و امسال وضعیت به گونه‌ای شد که پول گندم با تأخیر چند ماهه به گندم کاران پرداخت می‌شود.

هاشمی با اشاره به پیش بینی برداشت گندم امسال در کشور گفت: با توجه به وضعیت مناسب بارش پیش بینی می‌شود بیش از ۱۳.۵ میلیون تن گندم در کشور برداشت شود و حدود ۱۱.۵ میلیون تن خرید تضمینی داشته باشیم اما اگر نحوه پرداخت محصولات اصلاح نشود آمار فروش کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 6100149 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید