Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:21:03 GMT

با نرم افزار اندرویدی ورزش کنید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۱۵۶۲

با نرم افزار اندرویدی ورزش کنید

زندگی ماشینی امروز مشکلاتی را برای سلامتی مردم جهان ایجاد کرده است و بسیاری از چاقی مفرط، درد گردن و کمر و... رنج می‌برند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم فرصتی برای رفتن به باشگاه و اختصاص ساعاتی مشخص به ورزش را ندارند، فناوری با اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای ویژه به این عرصه ورود کرده است. میترا جلیلی خبرنگار

ایران آنلاین /یکی از این نرم افزارها، 7minutes workout training challenge  است؛ یک نرم افزار ورزشی ویژه گوشی و تبلت‌های اندرویدی که می‌تواند به کاربر کمک کند تا ساعاتی را در خانه یا حتی محل کار به ورزش کردن بپردازد چرا که حاوی تعداد زیادی تمرین ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از مزایای این نرم افزار ورزشی این است که تمرین‌های ارائه شده، کاملاً بر اساس مطالعات علمی است و کاربر با انجام دادن بموقع آنها می‌تواند به وزن ایده آل خود برسد چرا که این روزها لاغری و تناسب اندام از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما برای استفاده از این نرم افزار، کاربر پس از نصب باید هدف خود از انجام ورزش را مشخص کند که به‌عنوان مثال برای کاهش وزن یا رفع دردهای عضلانی می‌خواهد از این نرم افزار استفاده کند. در مرحله بعد فهرستی از تمرینات ورزشی هم راستا با هدف کاربر ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند از این تمرینات که برخی نیاز به هیچ وسیله و تجهیزات ورزشی ندارد و برخی نیز مربوط به ورزش‌های هوازی است، استفاده کند. از دیگر نکات جالب این نرم افزار این است که به کاربر اجازه می‌دهد برای چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام، با دوستان خود رقابت کند. این نرم افزار همچنین به پیشرفت‌های کاربر توجه کرده و در صورت تمرین مناسب و رسیدن به هدف، وی را تحسین می‌کند.
این اپلیکیشن اندرویدی که با انواع گوشی و تبلت اندروید سازگار است، بیش از 200 تمرین ورزشی علمی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بر اساس اهدافی مشخص برنامه‌ریزی شده است. اگر شما هم از علاقه مندان این نرم افزار هستید می‌توانید با مراجعه به سایت p30world.com آن را به طور رایگان دانلود کنید.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد