Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی در واکنش به گفتار و اتهامات نادرست و از سر خصومت معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: ملت ایران برای دهه های متوالی طعم دوستی و چگونگی «رابطه آمریکایی» را با انواع بد خواهی و اقدامات ناعادلانه از جمله کودتا و سرنگونی دولت ملی و قانونی، کاپیتولاسیون، حمایت از دیکتاتورها، حمایت از صدام در تجاوز به سرزمین ایران و بکارگیری سلاح های شیمیایی علیه مردم بی دفاع برخی از شهرهای ایران، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران برفراز خلیج فارس و اعطای نشان افتخار به فرمانده ناو حمله کننده به این هواپیمای غیرنظامی، تروریست نامیدن ملت ایران، سال ها تحریم های ظالمانه، بکارگیری نام جعلی برای خلیج فارس، کارشکنی و بهانه جویی های بی ربط و مکرر در اجرای تعهدات خود در برجام و ایجاد موانع در جهت جلوگیری از بهره برداری ملت ایران از مزایای این توافق بین المللی را چشیده اند و برای وعده های پوچ و توخالی و تجربه شده مقامات آمریکایی هیچگونه ارزشی قائل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخلاف کلمات فریبنده و گرانفروشی این مقام آمریکایی، جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در پی دستیابی به سلاح هسته ای نبوده و نیست و برجام بدرستی و راستی، دروغ پردازی های چندین ساله آمریکایی ها را نزد کشور ها و افکار عمومی جهانیان آشکار ساخت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین اظهار داشت: انتظار می رفت این مقام آمریکایی باید تاکنون و بخوبی دریافته باشد که نقش و حضور ایران در مبارزه با تروریسم و ایستادن در کنار دولت ها و ملت های سوریه و عراق، موثرترین و اصلی ترین دلیل تعبیر نشدن خوابی بود که برخی کشور های فرامنطقه ای و هم پیمانان منطقه ای آنان و به کمک تروریست های افراط گرای خشونت طلب، برای مردم این منطقه و دولت های مستقل آن دیده بودند.

قاسمی در پایان تصریح کرد: تلاش دائمی و البته بی حاصل مقامات ایالات متحده آمریکا برای ایجاد و تولید تهدیدات ساختگی و دروغین در خلیج فارس و خاورمیانه، صرفا با هدف بی ثبات نگاه داشتن منطقه به نفع اهداف شوم و بلند مدت رژیم صهیونیستی و برای جلوگیری از نزدیکی و وحدت کشورهای مسلمان در برابر این رژیم و تامین منافع نامشروع اقتصادی از طریق فروش سرسام آور تسلیحات به کشورهای منطقه است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین