Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@03:33:48 GMT

صندوق بازنشستگی فرصت آزمون و خطا ندارد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۵۸۵۱

صندوق بازنشستگی فرصت آزمون و خطا ندارد

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جمشید تقی زاده در نشست مشترک با کانون های بازنشستگی آموزش و پرورش و با حضور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه سعی بر این است که تمامی برنامه ها هدفمند باشند، گفت: موفقیت، استراتژی و برنامه می خواهد و تلاش خواهیم کرد برنامه هایمان را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و با هماهنگی کانون های بازنشستگی تدوین کنیم، به خصوص اینکه فرصت برای آزمون و خطا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   وی با بیان اینکه اعتقاد من این است که بحران مدیریت را تحویل می گیرم و با کمک شما مدیریت بحران را تحویل خواهم داد، اظهار داشت: تلاش ما این است که نقش صندوق در حوزه اقتصادی به نفع بازنشستگان باشد. متاسفانه بخش عمده ای از شرکت ها بابت رد دیون دولت به صندوق و بازنشستگان واگذار شده است.
 تقی زاده، عدم کارآمدی برخی از مدیران شرکت ها را باعث زیان دهی آن ها عنوان کرد و افزود: شرکتی که به زیان‏دهی رسیده است چرا باید مدیر آن حفظ شود؟

 وی با تاکید بر اینکه می خواهیم صندوقی را طراحی کنیم که بازنشسته ها در منزل شان با نشاط حضور داشته باشند، گفت: امنیت فکر و نشاط بازنشستگان به ویژه بازنشستگان ارجمند آموزش و پرورش جزو برنامه ها و خواسته های مدیریت جدید صندوق است.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه مدیریت سخت افزاری و نرم افزاری را به مدیریت مغزافزاری تغییر خواهیم داد، اظهار داشت: روسای چندین کمیسیون در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند که در اتاق فکر صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشته باشند. باید دربالاترین سطح تصمیم گیری صندوق بازنشستگی کشوری، حتما نماینده بازنشستگان از جمله بازنشستگان آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه مشترک صندوق حضور داشته باشد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان