Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در مرحله دوم اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی(سحر) به یک هزار و 244 نفر از زلزله‌زدگان کرمانشاه خدمات‌رسانی شد.

علی پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر خوزستان(سحر) به کرمانشاه، اظهار کرد: این تیم در دو مرحله و به منظور ارائه خدمات روانی و اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های زلزله‌زده به کرمانشاه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی(سحر) یک هزار و 244 نفر از  زلزله‌زدگان کرمانشاه از خدمات آن بهره‌مند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه خدمات در دو سطح عمومی و تخصصی ارائه شد، تصریح کرد: در سطح عمومی مشاوره روانشناسی به صورت گروهی و انفرادی، آموزش مهارت‌های زندگی و حل مسأله به زلزله‌زدگان ارائه و آسیب‌های وارده به آنها توسط کارشناسان شناسایی شد.

پهلوان گفت: در سطح دوم مشاوره روان‌درمانی، آرام سازی، زوج‌درمانی، والددرمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و بازی‌درمانی توسط گروه حمایت‌های روانی به خانواده‌های زلزله‌زده و اقدامات پیشگیرانه توسط روانشناس گروه به مددجویان ارائه شد.

وی اضافه کرد: مشاوره و غربالگری خانواده‌های روستاهای محروم توابع سرپل ذهاب توسط تیم سحر همراه با روان‌درمانی و مشاوره مادر و فرزندان همراه با توزیع شیر خشک و کارگاه آموزشی سلامت روان تیم سحر برای معلمان و مدیران روستاهای توابع سر پل ذهاب و غربالگری دانش‌آموزان در روستای آینه‌وند از دیگر خدمات ارائه شده به زلزله زدگان کرمانشاهی بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه ویزیت و ارائه دارو به صورت رایگان توسط پزشک گروه از دیگر خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان کرمانشاهی بوده است، گفت: این خدمات از 21 تا 28 دی ماه توسط تیم سحر هلال احمر استان به زلزله‌زدگان شهر قصرشیرین استان کرمانشاه ارائه شد.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند