Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس می‌گوید برگزار نشدن نشست خبری علی اکبر طاهری به درخواست گرشاسبی بوده است.

به گزارش ایران آنلاین، محمدعلی ترکاشوند درباره وضعیت مهدی طارمی و این که آیا بهتر نبود موضوع این بازیکن بهتر مدیریت می‌شد گفت: هواداران عزیز حق دارند بدانند در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شراکتی که در امر کمک‌رسانی به باشگاه داشتند حق دارند تمام اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده را بدانند. دوست عزیز ما در یک برنامه تلویزیونی دائما می‌گوید آقای طاهری قرار بود یک کنفرانس خبری بگذارد و این موضوع را تکرار می‌کند. درباره این موضوع باید بگویم آقای طاهری زمانی که در برنامه ۹۰ گفتند می‌خواهند نشست خبری بگذارند، فردای آن روز به باشگاه پرسپولیس رفتند چرا که تمام اسناد و مدارک در باشگاه بود. حتی در این زمینه می‌توانید از آقای گرشاسبی بپرسید. در ادامه روز چهارشنبه طاهری به باشگاه پرسپولیس رفت که همان روز مجمع فدراسیون فوتبال برگزار می‌شد و گرشاسبی به آنجا رفته بود. طاهری هم تا ساعت شش بعد از ظهر در باشگاه منتظر بود و پس از این که گرشاسبی آمد از او خواست که این نشست خبری روز پنج‌شنبه برگزار شود و در ادامه هم که زلزله آمد و داستان‌های خاص خودش به وجود آمد.

وی که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می کرد، ادامه داد: در ادامه قصد داشتیم روز شنبه این نشست خبری را برگزار کنیم که به خاطر حذف تیم از جام حذفی گفتند الان صلاح نیست این مسائل مطرح شود. آقای گرشاسبی به طاهری گفت ما همه مدارک را درآوردیم و همه رویت شده است و همه چیز شفاف است و از طاهری خواست که نشست خبری برگزار نشود یعنی اگر آقای طاهری این نشست خبری را برگزار نکرد به خاطر درخواست آقای گرشاسبی بود و این گونه نبود که خودش نخواهد نشست خبری بگذارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد