Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@03:13:24 GMT

واکنش همسر ترامپ به افشای رسوایی جنسی همسرش

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۸۰۲۷

همسر رئیس جمهوری آمریکا پس از انتشار گزارش‌هایی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی دونالد ترامپ، تصمیم گرفت از همراهی با وی در سفر به داووس سوئیس خودداری کند.

به گزارش شریان نیوز،ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پس از انتشار اخبار و شایعاتی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از دوران بارداری ملانیا - حدود 11 سال پیش - از همراهی با همسرش، دونالد ترامپ در سفر به داووس سوئیس خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر بانوی اول آمریکا در ابتدا اعلام کرده بود که ملانیا ترامپ با رئیس جمهوری و دیگر اعضای کابینه در این سفر همراه خواهد بود. اما پس از مدتی استفانی گریشام، سخنگوی همسر ترامپ گفت که به علت مسائل متعدد مرتبط با برنامه‌ریزی سفر و مسائل لوجستیکی، «خانم ترامپ» به داووس سفر نخواهد کرد.

سی‌ان‌ان نیز گزارش داد که ملانیا ترامپ قصد سفر و همراهی با ترامپ را داشت اما سپس آن را لغو کرد.

حضور ترامپ در داووس، اولین حضور و سخنرانی علنی پس از تعطیل شدن دولت آمریکا است، آن هم در شرایطی که طی هفته‌های اخیر گزارش‌های افشاگرانه متعددی درباره پیشینه رابطه غیراخلاقی و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از به دنیا آمدن فرزند آخر ترامپ - و همسر سومش ملانیا - منتشر شده است.

وال‌استریت‌ژورنال در همین زمینه گزارش داده است که مایکل کوهن، وکیل ترامپ چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا، در توافقی برای ممانعت از افشای این رابطه غیراخلاقی و جنسی، مبلغ 130 هزار دلار به این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده بود.

 

منبع:فردا

برچسب هاترامپرئیس جمهورملانیابازیگرفیلم مستهجنجنسی مطالب مرتبط حقوق سران کشورهای دنیا چقدر است؟
سایه سنگین ترامپ بر سرمایه‌گذاری خارجی ایران
تجمع ضد ترامپ مقابل سفارت واشنگتن در لندن
تظاهرات زنان آمریکایی علیه ترامپ
تشکر نتانیاهو از داماد ترامپ
ترامپ: همدیگر را پای میز مذاکره می‎بینیم
ترامپ ادای لهجه نخست وزیر هند را درآورد

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن

به گزارش قدس آنلاین،  یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان ۴۰۰ به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان ۴۰۰ اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان ۴۰۰ با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.

دستگاههای امنیتی از هیچ تلاشی برای ایمن سازی جبهه داخلی و استحکام آن در برابر تلاشهای دشمنان آمریکایی و اسرائیلی برای رخنه به جامعه دریغ نخواهند کرد.

منبع امنیتی خاطر نشان کرد درباره خطر همکاری با دستگاههای اطلاعاتی دشمن که مجازات آن تا حد  اعدام می رسد، هشدار می دهیم.

رسانه های امنیتی امروز ساعت ۱۵(به وقت محلی) گوشه هایی از اعترافات جاسوسان دستگیر شده و اسامی برخی از سرکردگان یگان موسوم به یگان ۴۰۰ را در رسانه های ملی پخش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!