Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از نمایش‌های منتخب ایثار جشنواره تئاتر فجر تجلیل کرد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ فرهنگی حماسه و پایداری نمایش نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: «بر اساس سیاست‌های تعیین شده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه تجلیل از هنرمندانی که آثار نمایشی خود را با موضوع زندگی‌نامه شهید، خاطرات ایثارگران و یا با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت تولید می‌کنند در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد‌حسن کاویانی با اشاره به اینکه جایزه مدنظر بنیاد شهید و امور ایثارگران به آثار معرفی شده توسط هیئت داوران شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی است، درباره نحوه انتخاب آثار منتخب بنیاد در تئاتر فجر سی‌وششم، گفت: هیئت داوران بنیاد متشکل از سید مرتضی حسینی،  محمد لارتی و حمید ساروخانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شده و در حال حاضر مشغول داوری و ارزیابی نمایش های جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: »هیئت داوران آثار شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره را ارزیابی کرده و در پایان آثار منتخب در این بخش را انتخاب خواهند کرد.»

انتهای پیام/

R1369/P1439/S4,38,39/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد