Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشورگفت: این رقابت ها ازامروز آغاز شده و تا ششم بهمن ماه سالجاری با حضور ۷۶ نخبه قرآنی از ۱۰ استان کشور به میزبانی قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مقدم کیا روز چهارشنبه در آیین استقبال از نخبگان شرکت کننده درسومین دوره رقابت های قرآنی طرح ملی تلاوت قرآن کریم درجزیره قشم افزود: معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور درآیین اختتامیه سومین دوره رقابت شهای شوق تلاوت و اعطای دعوت نامه حضور درمرحله نهایی درکربلا به جزیره قشم سفرمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت ابعاد اجرایی طرح و چگونگی حضور نخبگان رارقابت های شوق تلاوت را بازگو خواهد کرد.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: جزیره قشم آماده برگزاری سومین دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت است.

مقدم کیا افزود: این رقابت ها ازامروز آغاز شده و تا ششم بهمن ماه سالجاری با حضور ۷۶ نخبه قرآنی از ۱۰ استان کشور به میزبانی قشم برگزار می شود.

وی اظهار داشت : برترین های این دوره از مسابقات به مرحله نهایی که اسفند ماه سالجاری در کربلا برگزار می شود راه می یابند.

همچنین هم زمان با سومین دوره مسابقات شوق تلاوت درقشم ۷۶ نخبه قرآنی دیروز سه شنبه  با حضور درگلزارشهدای گمنام قشم با آرمان های امام راحل ، مقام معظم رهبری وانقلاب اسلامی تجدید میثاق و ادای احترام کردند.

نخبگان ۱۰ استان کشور به همراه مسوولان با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

ادای احترام به شهدای والامقام کمترین کاری است که برای ادای دین به آنان می توان انجام داد

حسین مقدم کیا  افزود: ادای احترام به شهدا در واقع از شعائر بزرگ ملی کشور است.

وی اطهارداشت: شهدا به گردن ما حق دارند وباید ابعاد فرهنگ شهید وشهادت در جامعه جوان کشور تبیین و نهادینه شود.

سومین  دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت با مشارکت استانداری هرمزگان، دفترامام جمعه شهرستان ، فرمانداری قشم ، سازمان منطقه آزاد قشم ، ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،مرکزقرآن کریم آستان قدس رضوی ، اداره کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ، خبرگزاری فارس ، ایکنا، ایرنا ،مهر ،رسا ،ایسنا وصدا و سیمای مرکزهرمزگان سوم تا ششم بهمن ماه سالجاری درقشم برگزارمی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی