Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهور از برگزاری نشست خبری رییس جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی طی دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تشکیل کارگروهی مشترک میان اروپا و آمریکا برای بررسی اعمال تعدیل‌هایی در بر جام تصریح کرد: موضع نظام، دولت و وزارت خارجه در ارتباط با برجام موضعی یکسان است و از نظر ما مذاکرات برجام تمام شده و تحت هیچ شرایط و عنوانی دوباره انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع بارها به همه کشورها که مباحثی را مطرح کرده‌اند، اعلام شده است، تصریح کرد: تشکیل کمیته‌های در برجام در شرایطی که ایران به عنوان بازیگر اصلی چنین چیزهایی را قبول ندارد، هیچ تاثیری نخواهد داشت. در این باره با اتحادیه اروپا و سه کشور عضو و همچنین چین مذاکره کرده‌ایم و آنها نیز اعلام کرده‌اند که برجام تنها با چارچوب‌های موجود باقی خواهد ماند.

رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی مبنی بر انجام مذاکرات موشکی با برخی کشورها خاطرنشان کردک بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است که مسائلی که مربوط به توان دفاعی کشور است به هیچ وجه قابل مذاکره نیست. این حرف همیشگی ما بوده است.

واعظی ادامه داد: این عرف همیشگی است که در دنیا زمانی که مسوولی با طرفی از کشور دیگر گفت‌وگو می‌کند راجع به همه مسائل مطالب مورد نظر خود را مطرح می‌کند. ما نیزد ر این جلسات حرف‌های خود را مطرح می‌کنیم اما اینکه درباره موضوعاتی نظیر توان موشکی توافقی کرده باشیم صحیح نیست.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی مبنی بر اینکه حضور وزیر امور خارجه و رییس جمهوری فرانسه در ایران برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: موضع دفتر رییس جمهوری در این باره روشن است و قطعا راجع به توان دفاعی از جمله مسائل موشکی با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد و این موضوع مربوط به مسائل داخلی کشور است.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه آیا قرار است فرانسه به نیابت از آمریکا با ایران مذاکره کند، بیان کرد: فرانسه کشوری وابسته به آمریکا نیست و در مسائلی با آنها اختلاف نظر دارد. سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران ربطی به مذاکرات اخیر آنها با آمریکا ندارد و از پیش طراحی شده است.

واعظی با اشاره به مسائلی نظیر روابط دوجانبه میان ایران و فرانسه ادامه داد: روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی میان ایران و فرانسه از جمله موضوعات مطرح میان دو کشور است و با وجود این مسائل دیگر زمانی برای اینکه وزیر خارجه فرانسه به نیابت از آمریکا مطرح کند وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه درباره دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر خروج ارتش و سپاه از فعالیت‌های اقتصادی و تاکیدات رییس جمهوری در این باره اظهار کرد: موضوع واگذاری فعالیت‌های اقتصادی تصمیمی است که آقای رییس جمهور بر آن مصمم هستند و فقط محدود به نیروهای مسلح نمی‌شود. رییس جمهوری در این باره دستوراتی به بنیاد شهید، سازمان تامین اجتماعی و بانک‌ها داده‌اند و اعتقاد دارند که تا جایی که می‌توانیم دولت باید از تصدی‌گری خود کاهش دهد تا در آینده تصدی‌گری دولت در حوزه اقتصادی به صفر برسد.

وی گفت: در مقابل باید تلاش کنیم که از بخش خصوصی واقعی حمایت کنیم. در این راستا آنچه که در کشور در حال انجام است مربوط به همه اعضای دولت است و فقط برای نیروهای مسلح نیست.

واعظی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره طرح انتقاداتی نسبت به مباحث مطرح شده در گفت‌وگوی تلویزیونی رییس جمهوری با مردم اظهار کرد: آقای رییس جمهور در هر مصاحبه تنها فرصت طرح برخی موضوعاتی که از پیش هدف‌گذاری کرده‌اند را دارند. در مصاحبه اخیر نیز تنها فرصت برای طرح بخشی از این موضوعات فراهم شد.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: رییس جمهور تا دو هفته دیگر مصاحبه‌ای مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی خواهند داشت و بخش دیگری از صحبت‌های خود را در آن زمان مطرح خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه روحانی در گفت‌وگوهای تلویزیونی قبلی درباره مباحثی نظیر برجام، تورم، رونق و گرانی صحبت کرده بودند، خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است این است که در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر رییس جمهوری مباحثی که تاکنون مطرح نشده بود، مورد توجه قرار گرفت. رییس جمهور هدف‌گذاری کرده بودند که درباره مباحثی نظیر محیط زیست، اشتغال و ساختمان‌های فرسوده صحبت کنند و طبیعی است که اگر نمی‌خواهیم زمان مصاحبه طولانی شود، فرصت برای طرح همه مباحث نباشد.

رییس دفتر رییس جمهوری در پایان درباره نحوه انتخاب مجری برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی رییس جمهور با مردم با بیان اینکه مجری برنامه با تفاهم میان دولت و صداوسیما انتخاب شد، خاطرنشان کرد: مجری برنامه مباحثی را که از نظر او دغدغه مردم بود را مطرح کرد.  در مجموع این مصاحبه بازخوردهای مثبتی هم داشت و فکر می‌کنیم که خوب است که این نوع گفت‌وگوها با مردم انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که دیدارهای سختی پیش روی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر است گفت: باید با تمرکز و به دور از حاشیه ها بازی هایمان را پشت سر بگذاریم.

جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت:

دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد:

همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت:

هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت:

من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت:

ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد:

نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

نکونام در مورد تغییر نام باشگاه استقلال نیز گفت:

این تصمیم مدیریتی است و بنده به عنوان سرباز زیر پرچم استقلال هستم و با هر نامی برای این تیم می جنگم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار