Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - مدير بورس منطقه سمنان گفت : پنج ميليون و 535 هزار و 880 سهم در معاملات روز سه شنبه بورس اين منطقه داد و ستد شد که 67 درصد از ارزش معاملات مربوط به خريد و 33درصد مربوط به فروش بود.

غلامحسين گل ارضي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : ارزش سهام معامله شده روز گذشته بورس سمنان به بيش از 10 ميليارد و 781 ميليون و 583 هزار ريال رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت : 2 ميليون و 537 هزار و 461 سهم به ارزش بيش از هفت ميليارد و 244 ميليون و 121 هزار ريال مربوط به خريد و تعداد سه ميليون و 112هزار و 880 سهم به ارزش بيش از سه ميليارد و 537 ميليون 461هزار ريال مربوط به فروش بود.
گل ارضي خاطرنشان کرد : در پايان معاملات روز گذشته شاخص کل قيمت سهام در بورس اوراق بهادار کشور با 596واحد افزايش به 99224 واحد رسيد.
مدير بورس منطقه سمنان ادامه داد : بيشترين تاثير مثبت بر شاخص مربوط به پالايش نفت تهران و بيشترين تاثير منفي بر شاخص مربوط به گسترش نفت و گاز پارسيان بوده است.
به گزارش ايرنا، بورس سمنان يکي از بورس هاي منطقه اي کشور است که از آذر 1384 آغاز به کار کرد.
6026/7343
خبرنگار: الناز ملکي **انتشار: جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ کانال اخبار ايرنا مراجعه کنيد.
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا چند شد؟ +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه به رقم ۲۴ میلیون تومان رسید، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران