Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:41:31 GMT

مدیرعامل سابق مترو معاون مهندسی نیروی انتظامی شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۳۷۹۱

مدیرعامل سابق مترو معاون مهندسی نیروی انتظامی شد

هابیل درویش، مدیرعامل سابق متروی تهران با حکم فرمانده نیروی انتظامی به عنوان معاون مهندسی نیروی انتظامی منصوب شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هابیل درویشی که بعد از روی کارآمدن تیم جدید مدیریت شهرداری از سمت خود استعفا کرده بود ، با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به سمت معاونت مهندسی ناجا منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پس از استعفا از سمت مدیرعاملی متروی تهران مدتی بعنوان مدیرعامل گروه اقتصادی مفید در ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) مشغول بکار بود اما امروز به نیروی انتظامی نقل مکان کرد تا پروژه‌های عمرانی ناجا در سرتاسر کشور را ساماندهی کند.

مراسم معارفه درویش روز شنبه صبح با حضور جمعی از مسوولین لشکری و کشوری در ستاد ناجا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد