Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک‌پاسارگاد، خدمت برداشت وجه بدون نیاز به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز، به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت همراه نداشتن کارت نقدی خود، در موارد اضطراری، نسبت به برداشت وجه نقد از خودپردازهای این بانک اقدام کنند. بدین‌منظور هم‌میهنان می‌توانند با ورود به سامانه بانکداری‌مجازی، در منو کارت با انتخاب گزینه برداشت وجه بدون کارت، نسبت به انتخاب کارت، تخصیص رمز سوم و تاریخ انقضای رمز سوم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس می‌توانند تا تاریخ انقضای انتخاب شده در بانکداری مجازی به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد مراجعه کنند و بدون وارد کردن کارت، با زدن دکمه تایید، وارد منوی برداشت بدون کارت شده، با وارد کردن کد ملی خود، مبلغ مورد نظر و رمز سومی که در بانکداری مجازی انتخاب کرده‌اند، وجه مورد نظر خود را برداشت کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که در مواقع ضروری بدون‌ نیاز به در دست داشتن کارت، از طریق منوی مسدود کردن کارت روی خودپردازهای این بانک، نسبت به غیرفعال کردن کارت خود اقدام کنند. علاوه بر این مشتریان می‌توانند از طریق سیستم‌های موبایل بانک‌ پاسارگاد، بانکداری مجازی و تلفن‌بانک‌ پاسارگاد نیز کارت خود را مسدود کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سیستم دریافت نظرها در سایت این بانک آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک پاسارگاد خودپرداز true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران