Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد قرچک گفت: حامیان نیک اندیش بیش از 140 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرچک کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین، محمدرضا غضنفری رئیس کمیته امداد قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حامیان نیک اندیش بیش از 140 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرچک کمک کردند که 30 میلیون ریال آن به نو عروسان نیازمند برای خرید جهیزیه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که دو خانواده اکرام و محسنین نیاز به وسایل ضروری منزل داشتند، ادامه داد: 40 میلیون ریال از مبلغ ذکر شده نیز صرف خرید وسایل مورد نیازبرای آنها شد.

غضنفری با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد تهیه مسکن مددجویان تحت حمایت است، بیان کرد: 78 میلیون از مبلغ 140 میلیون ریالی برای خرید مسکن سه نفر از ایتام اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد قرچک به تعداد حامیانی که با این نهاد در قرچک همکاری می کنند، اشاره کرد وگفت: هم اکنون دوهزار و56 حامی نیک اندیش درقالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد قرچک همکاری دارند.

وی تاکید کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هرماه به طور میانگن 95 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک می کند که از این مبلغ 85 میلیون تومان به صورت نقدی و 10 الی 15 میلیون تومان به صورت غیر نقدی است.

غضنفری تصریح کرد: فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرچک را 256 یتیم و487 فرزند محسنین اعلام کرد و افزود: هزار و 66حامی از ایتام و 990 حامی از فرزندان محسنین حمایت می کنند.

وی بیان کرد: ایتام و محسنین تحت حمایت علاوه بر بهره مندی از حمایت های مالی و عاطفی حامیان نیکوکار از حمایت های همه جانبه این نهاد از جمله مستمری نقدی، خدمات فرهنگی، تحصیلی، درمانی، مشاوره ای، وام قرض الحسنه و تسهیلات اشتغالزایی بهره مند هستند.

رئیس کمیته امداد قرچک در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد به تنهایی قادر نیست مشکلات ایتام و خانواده های نیازمند را برطرف کند، انتظار می رود افراد سخاوتمند و حامیان نوع دوست همچون گذشته به فکر دستگیری از ایتام و نیازمندان باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید