Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم شارلوای بلژیک گفت: از استرس دربی تهران با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر خوشم می‌آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی درباره صحبت از تجربه حضور در فوتبال بلژیک برای دوستان ایرانی‌اش گفت:

لیگ بلژیک تاکتیکی و بسیار فیزیکی است. باید آماده بازی برای ۳ مسابقه در ۶ روز باشم و در هر کدام از آنها ۱۲ تا ۱۳ کیلومتر می‌دوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا افزود:

البته خیلی خوشحالم که لیگ بلژیک را انتخاب کردم، زیرا بسیار مهیج و قایق ایده‌آلی برای رسیدن به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی است.

کاوه رضایی درباره تطابقش با فوتبال و زندگی در بلژیک اظهار داشت:

می‌توانید فکر کنید برای یک ایرانی که از فرهنگ دیگری به بلژیک می‌آید پیشرفت در اروپا سخت باشد، البته جهان مدام کوچک‌تر می‌شود و کشورها به هم نزدیک شده‌اند. برای مثال من پیش از این تنها به اروپا آمده بودم. همراه تیم ملی فوتبال ایران نیز در اروپا حضور داشتم، البته سفر تفریحی نیز به اروپا داشته‌ام و ایرانی‌ها زیاد سفر می‌کنند. می‌دانستم چه چیزهای در انتظار من است و به همین‌خاطر چیزهای زیادی از همان آغاز برای من آشنا بود.

کاوه رضایی درباره اسلام‌آباد غرب، محل تولدش هم گفت:

در این شهر بسیاری از کردها زندگی می‌کنند. به خاطر جنگ شهر اسلام‌آباد غرب گذشته سختی داشت اما قدم به قدم بهتر می‌شود.

کاوه رضایی زمانی که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شده از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به استقلال پیوست. او در دربی سنتی سرخابی‌ها نیز حضور داشت. ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا در این رابطه اظهار داشت:

واقعا یک دربی بزرگ است و آماده‌سازی آن از چند روز قبل صورت می‌گیرد. زمانی که تقویم رقابت‌ها اعلام می‌شود هواداران به زمان بازی دربی سرخابی‌ توجه می‌کنند. هواداران ۲ تیم به دقت یکدیگر را تعقیب می‌کنند اما همواره در یک اتمسفر خوب و بدون ایجاد مزاحمت برای هم قرار دارند.

کاوه رضایی ادامه داد:

برای من سخت است که دربی تهران را با دیگر دربی‌های جهان مقایسه کنم، البته اطمینان دارم یکی از بزرگترین دربی‌های قاره آسیا است. حتما می‌دانید گاهی اوقات بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. در چنین دربی‌هایی باید انتظار فشار بسیار زیادی را داشته باشید اما صادقانه بگویم برای من هیچگاه این مسئله مشکلی نبود. واقعا این استرس دربی را دوست داشتم و از آن خوشم می‌آمد. در آخرین دربی همین استرس به من اجازه آمادگی بهتر در تمرینات را داد و می‌خواستم بهتر مهیای این بازی بزرگ شوم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان