Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:54:50 GMT

استان کرمان ۳۰۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۸۲۲۵

استان کرمان ۳۰۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد

استاندار کرمان با بیان اینکه ۴ هزار تخت بیمارستانی فعال در استان کرمان وجود دارد که باید به ۷ هزار تخت برسد گفت: کرمان باید دو برابر پرستاران موجود در استان پرستار داشته باشد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی امشب در مراسم جشن روز پرستار با گرامیداشت این روز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از بعد از انقلاب خدمات ارزشمندی را در حوزه درمان انجام داده است اظهار داشت: چهار هزار تخت بیمارستانی فعال در استان کرمان وجود دارد که باید به 7 هزار تخت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازسازی و بهساز و افتتاح چندین بیمارستان در سطح استان که نشان از وضعیت خوب  بهداشت و درمان استان است گفت: با توجه اینکه  استان کرمان باید دو برابر پرستاران موجود در استان پرستار داشته باشد و این تعداد موجود برای ظرفیت بیمارستان‌های استان کم است.

استاندار کرمان با اشاره به بازدید خود از شهرستان منوجان در روزهای اخیر افزود: امروز  این شهرستان بزرگترین مقصد گردشگری جنوب استان کرمان بعد از قلع‌گنج است.

وی افزود: دانش‌آموزان با استعدادی در شهرستان منوجان وجود دارد و معین اقتصادی بهترین اساتید را برای دانش‌آموزان این شهرستان قرار داده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در منوجان خاطرنشان کرد: حوزه خوداشتغالی بانوان در شهرستان منوجان بی‌نظیر است.

به گزارش تسنیم، در این آئین از پرستاران نمونه کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار تخت بیمارستانی در هرمزگان در دست ساخت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از در دست ساخت بودن هزار تخت بیمارستانی در سطح استان خبرداد و گفت: این واحدهای بیمارستانی ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هزار تخت بیمارستانی در هرمزگان در دست ساخت است
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟