Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از سازندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر با تغییر دید جوانان نسبت به این مواد، سعی در به دام انداختن جوانان دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علی اقبالی طی یادداشتی بیان داشت: مصرف هر نوع مواد مخدر در بین مردم نوعی اعتیاد به حساب می آید و این امر تلاش عده‌ای برای توزیع مواد مخدر و نابود کردن زندگی جوانان که هدف اصلی مواد فروشان می باشند را بی‌ثمر می کند، چراکه هر عقل سالمی تشخیص می دهد که استعمال و مصرف مواد مخدر امری غیرعقلانی است، هرچند بازهم در این بین عده‌ای از جوانان به دلیل مشکلاتی گرفتار این مواد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تمام این نکات مربوط به زمانی بود که توزیع کنندگان یا سازندگان مواد مخدر و افرادی قصد نابودی زندگی جوانان ایرانی را داشتند، به فکر تغییر ذهنیت افراد نسبت به مواد مخدر نیوفتاده بودند، این تغییر ذهنیت ابتدا بر روی ماده مخدری با نام حشیش آغاز شد و امروز دید قشر اعظمی از جوانان نسبت به ماده مخدر ماریجوانا یا همان گل کاملاً تغییر کرده است و اصلاً این ماده را مخدر نمی‌دانند.

گفتنی است که ماده مخدر گل که از دید عده‌ای جوانان خطرناک و اعتیادآور نمی باشد، بیش از 5 برابر از ماده مخدر شیشه خطرناک‌تر می باشد و همین امر که جوانان با این دید که این ماده اعتیادآور نمی باشد، آن را مصرف می کنند، بر خطرات ناشی از ماده مخدر گل می افزاید.

تعداد توزیع کنندگان و تولید کنندگان ماده مخدر گل در کشور به‌ویژه در استان تهران به شدت درحال افزایش می باشد و این امر را به سادگی و تنها با نشستن ساعاتی در کنار جوانان می توان فهمید.

شهرستان پرجمعیت و جوان بهارستان نیز از آفات این ماده مخدر در امان نبوده است و جوانانی در همین شهرستان مشغول به توزیع ماده مخدر گل می باشند، که متاسفانه دختران و پسران زیادی نیز درگیر ماده مخدر گل شده‌اند.

درپایان لازم به ذکر است که آگاهی بخشی نسبت به اینگونه مواد مخدر و مبارزه با توزیع و پخش آن در سطح شهرستان امری است که امروز نیازمند توجه هرچه بیشتر و بهتر مسئولان شهرستان بهارستان می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه