Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی استان بوشهرگفت : سی و پنجمین دوره المپیادهای ورزشی دانش آموزی در رشته طناب زنی پسران مقطع ابتدایی با قهرمانی تیم شهرستان بوشهر در خورموج پایان یافت.

به گزارش احمد طیبیان مجرد روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره افزود:این مسابقات با حضور 5 تیم از شهرستان ها و مناطق بوشهر ، دشتستان ، تنگستان ، دشتی و کاکی در سالن ورزشی فجر خورموج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت:در نتایج تیمی ، به ترتیب تیم دبستان سعادت بوشهر ، تیم دبستان شهید کازرونی دشتستان و تیم دبستان نجفی دشتی حایز رتبه های اول تا سوم استانی شدند .
طیبیان مجرد تصریح کرد : تعداد تیم های شرکت کننده ، امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ولی از لحاظ کیفی بهتر از سال های گذشته بوده است برای نمونه به منظور انجام داوری بهتر ،کل مسابقات فیلمبرداری و در صورت نیاز بازبینی می شود .
طیبیان مجرد یادآورشد: مسابقات مرحله استانی طناب زنی در مقطع ابتدایی دختران و پسران در روزهای 4 و 5 بهمن ماه به میزبانی خورموج برگزار می شود .
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتر جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو **انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است