Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به گلزنی ناموفق منشا و نعمتی در پرسپولیس گفت: آن بازیکنان هم انتخاب خودشان را انجام دادند ما هم نتوانستیم جای آن‌ها را پر کنیم هر دو طرف در این مساله ضرر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خودمان را برای یک روز خوب آماده می‌کنیم و امیدواریم که از تجربیات گذشته خوب استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته تمرینات کمی داشتیم زیرا دو روز به خاطر بازی اهواز تمرین نکردیم. 

می‌خواهیم از این بازی به بعد تیم بهتری باشیم

وی ادامه داد: می خواهیم بازی به مراتب بهتر از قبل ارائه کنیم، بازی ما در این چند هفته خوب و قابل دفاع بوده است البته از نظر نتیجه‌گیری از نتایج دور شده‌ایم اما می خواهیم از این بازی به بعد به جدول برگردیم و تیم بهتری باشیم. 

نسبت به تیم و کارم خیلی امیدوارم

جلالی در مورد اینکه حواشی پیش آمده در مورد شما و صحبت‌هایی که علیه شما صورت گرفت چقدر روی نتایج و عملکرد بازیکنتان تاثیرگذار بود گفت: به هرحال وقتی وارد مسابقات فشرده و سنگینی می‌شوید که سطح رقابت سنگین است آن چیزی که خیلی مهم است این است که تمرکز ذهنی خوبی داشته باشیم. بازی‌های ما نشان داده که بسیار در خور توجه بازی کرده‌ایم خیلی خوب بوده‌ایم و شاید نیاز به تمرکز بیشتری در زدن ضربات آخر داشتیم من نسبت به تیم و کارم خیلی امیدوارم. 

من حق ندارم در فوتبال خوش‌شانسی بیاورم!

جلالی درمورد اینکه برخی از گل‌هایی که زده شد حواشی را پررنگ تر کرد گفت: آنها که چنین چیزهایی می‌گویند با فوتبال بیگانه هستند لیورپول تیم منچستر را می‌برد و بعد به یک تیم پایین جدولی می‌بازد. بازی دیشب چلسی و ‌آرسنال را دیدیم، در فوتبال ممکن است بد بیاوریم اما موضوع این است من حق ندارم خوش‌شانسی بیاورم. توپ‌های راحتی را گل نکرده‌ایم همه چیز به قابلیت ذهنی و تمرکز در کنار مهارت‌ها برمی‌گردد. 

دو سه ماه است که  زمین تمرین ما از کیفیت لازم خارج شده است

وی افزود: زمانی یک مربی کارش بازیکن محور است و اگر 10 مهره خوب و بزرگ داشته باشی و آنها را دور زمین بدوانی روز مسابقه هم آنها می‌توانند خوب کار کنند. اما من مربی هستم که تمرین محور بوده‌ام و براساس تمرین تیمم را ارتقا می‌دهم و وقتی کیفیت تمرینات تحت تاثیر قرار بگیرد نتایج تیم و کیفیت تیم هم افت می‌کند. دو سه ماه است که  زمین تمرین ما از کیفیت لازم خارج شده است. کیفیت تمرینات ما هم پایین آمده است مدتی است که به دنبال زمین تمرین مناسب هستیم. 

نسبت به پارسال همین موقع 7 گل کمتر خورد‌ه‌ایم

سرمربی پیکان درمورد اینکه چرا تیمش مشکل گلزنی دارد و این مشکل را با تمرین حل  نمی‌کند گفت: سوال خیلی خوبی است فصل گذشته ما 39 گل زدیم و 38 گل خوردیم و جمع‌بندی کردیم که اگر فصل آینده 10 گل کمتر بخوریم جایگاه فوق‌العاده‌ای در جدول خواهیم داشت ضمن اینکه گل‌های زده‌مان را حفظ کنیم. ما نسبت به پارسال همین موقع 7 گل کمتر خورد‌ه‌ایم.اما در بخش تهاجمی با مشکل مواجه شدیم این را هم در نظر بگیرید که 30 گل از 39 گل زده فصل قبل را دو بازیکنی برای ما زدند که از تیم ما جدا شدند. جایگزین کردن این نفرات یا بودجه کلان می‌خواهد یا شانس می‌خواهد که شما آدم خوشبختی باشید اما ما نتوانستیم جای آنها را پر کنیم و گل‌های خورده‌مان را پایین آوردیم اما در زدن گل‌ها موفق نبودیم. در حال حاضر هم به دنبال ترمیم خط حمله‌مان هستیم. اگر به تمرینات ما بیایید می‌بینید که طراحی‌های متفاوت و جذابی برای خط حمله داریم. 

 واکنش به گلزنی ناموفق منشا و نعمتی در پرسپولیس!

وی درمورد اینکه منشا و نعمتی در پرسپولیس در گلزنی موفق نبودند اظهار داشت: فضای تیم‌ها متفاوت است، فضای تیم ما براساس کار تاکتیکی بوده و براساس قابلیت بازیکنان طراحی می‌شده است،‌تیم های بزرگ چنین کاری نمی‌کنند، طراحی تمرینات ما برای استفاده از بهترین ظرفیت آنها بوده، آن بازیکنان هم انتخاب خودشان را انجام دادند ما هم نتوانستیم جای آنها را پر کنیم هر دو طرف در این مساله ضرر کردند. 

به عنوان مربی مجاز نیستم به مسائل روحی و روانی تیم مقابل فکر کنم
جلالی درمورد اینکه شرایط روحی و روانی پرسپولیس به خاطر هجمه‌هایی که به این تیم وارد شده دچار اختلال شده و آیا این مساله به سود پیکان است یا نه گفت: وقتی به عنوان مربی و یک تیم وارد مسابقات سنگینی می‌شویم مجاز نیستیم که به این مسائل فکر کنیم به بازیکنانم می‌گویم باید از کنار این مسائل بگذریم و فقط آنها را نگاه کنیم. این مسائل خیلی تاثیرگذار نیست، مهم این است که حریف را بشناسیم و راه کنترل آن را بدانیم و اینکه از چه جاهایی می‌توانیم استفاده کنیم و از نظر ذهنی خود را باید آماده رقابت‌های ورزشی کنیم.

 وقتی با تیم پرمهره بازی دارید چه می‌کنید هم خوب باشید هم امتیاز بگیرید؟
سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه مقابل پرسپولیس شما هم دست به دفاع مطلق می‌زنید گفت: شما وقتی مربی تیمی باشید که با آرژانتین یا پرتغال بازی دارد که تیم پرمهره‌ای است چه می توانید بکنید که هم بازی خوبی ارائه دهید هم بتوانید توشه‌ای از آن مسابقه داشته باشید؟ شما مجبور هستید 70 درصد بازی حریف را کنترل کنید و 30 درصد هم به دنبال پیروزی باشید. همین اکنون بازی سپیدرود را نگاه کنید.

وی افزود: حریفان چهار بازی می‌کنند و بعد بازی را می‌بندند تا به یک امتیاز برسند خیلی‌ها قبلا می‌گفتند ایتالیا اینگونه بازی می‌کند و یا می‌گفتند آقای ذوالفقارنسب تیمش را اینطور می‌چیند به هر حال هر کسی طبق سلیقه خودش تیمش را به زمین می‌فرستد تا امتیازی جذب کند. 

 بازار نقل و انتقالات هرج و مرج است

جلالی درباره اینکه پیکان در نقل و انتقالات موفق عمل نکرد  اظهار داشت: بازار نقل و انتقلات هرج و مرج است و هر کسی اسکناس بیشتری داشته باشد موفق‌تر است اما بودجه تیم ما مشخص است و ما در لیگ برتر بودجه متوسطی داریم و سقف قرارداد ما 600 میلیون است که شاید 4-3نفر آن را گرفته باشند هر چند که من خواهان تعادل در پرداخت‌ها هستم. چون تیمی که متوسط است اگر تعادل باشد می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد. ما رسانه و هوادار نداریم و بودجه سنگینی هم در نقل و انتقلات نداشتیم. باسی 30هزار دلار گرفت و این در حالی است که او مصدوم بود و اعلام کردیم به اندازه‌ای که بازی می‌کند پول می گیرد. اما در تیم ما 7-6 بازیکن جوان و امید خوب هستند که بعدا از آنها بیشتر خواهیم شنید تیم امید ما سومین فصل متوالی است که قهرمان می‌شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس بازی برگشت یک‌چهارم ‏نهایی مقابل آرسنال را به دلیل محرومیت از دست داد ولی حالا به ‏نظر می‌رسد که او در دیدار فردا شب مقابل رئال مادرید با اینکه ‏می‌تواند در میدان باشد ولی در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت. ‏

زوج المزراوی-گررو در دیدار مقابل آرسنال که با پیروزی 1-0 بایرن به ‏پایان رسید‎ ‌‏ آنقدر خوب کار کردند که توماس توخل نیازی به استفاده ‏از دیویس نمی‌بیند. این برای بایرن خبر خیلی خوبی است چرا که به ‏نظر می‌رسد این ستاره کانادایی در آستانه پیوستن به رئال در ‏تابستان جاری قرار دارد. ‏

فرمول خلاقانه توماس توخل برای استفاده از یک زوج دفاع کناری در ‏سمت چپ در بازی مقابل آرسنال عالی جواب داد. درخشش آنها تنها ‏به قطع کردن مسیر مهم ساکا-اودگارد در پازل تاکتیکی آرتتا خلاصه ‏نمی‌شد. آنها سمت چپ بایرن را کاملا بیمه کرده بودند و در واقع ‏حکم جلیقه ضدگلوله بایرن را داشتند. گروو حتی در تک‌گل بایرن ‏نقش مستقیم داشت و با ارسال او بود که یوشوا کیمیش گل ‏پیروزی‌بخش بایرن را به ثمر رساند. ‏

توخل بعد از بازی گفت که از عملکرد این دو و ایده‌اش بسیار راضی ‏است. سرمربی بایرن اشاره کرد که تیمش پیش از آن مسابقه در بازی ‏مقابل کلن و دیدار رفت مقابل آرسنال چهار گل از کانال کناری دریافت ‏کرده بود ولی مزراوی و گرروو این نقطه ضعف را به خوبی پوشش ‏دادند. ‏

به احتمال قوی توخل فردا شب همین زوج را برای بستن راه نفوذ ‏رئال از سمت چپ به میدان می‌فرستد. باواریایی‌ها حالا دیگر از ‏شایعات انتقال احتمالی آلفونسو دیویس به رئال مادرید نمی‌ترسند. ‏

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس