Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم برق جدید فارس در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف شهرداری تبریز می‌رود. ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14 روز یک‌شنبه 8 بهمن‌ماه دو تیم برق جدید فارس و تیم شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به میزبانی تیم شهرداری تبریز برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به نفع برق جدید فارس پایان یافت.

تیم برق جدید فارس در 5 هفته گذشته با 4 تساوی متوالی و یک باخت تنها 4 امتیاز کسب کرده است، تیمی که در نیم‌فصل نخست در قد و قامت یک مدعی ظاهر شد و امیدهای فوتبال فارس برای تیم‌داری در لیگ برتر را زنده کرده بود در نیم فصل دوم روند نزولی را طی کرده است تا جایی که در حال حاضر با رده نخست جدول 13 امتیاز و با دره دوم جدول نیز 6 امتیاز فاصله دارد.

دیدار با تیم شهرداری تبریز فرصت مناسبی برای تیم برق جدید فارس است که بعد از 5 هفته ناکامی بتواند 3 امتیاز کامل این دیدار خانگی را کسب کند و جان تازه‌ای بگیرد.  

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 8 برد، 8 تساوی، 4 باخت و کسب 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند. این تیم در 20 بازی گذشته خود 20 گل زده و در مقابل 15 گل دریافت کرده است.

در مقابل تیم شهرداری تبریز قرار دارد که با 5 برد، 5 تساوی، 10 شکست و کسب 20 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی قرار دارد. تیم شهرداری تبریز در 20 بازی گذشته 15 گل زده و در مقابل 22 گل دریافت کرده است و خط دفاع ضعیفی دارد.

تیم برق جدید فارس در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا می‌تواند به رده پنجم جدول برسد. تیم شهرداری تبریز نیز در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌‌گیری دیگر رقبا به رده سیزدهم جدول می‌رسد.  

تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 45 امتیاز، بادران تهران با 38 امتیاز و نساجی مازندران با 36 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 18 امتیاز، صبای قم با 10 امتیاز و راه‌آهن تهران با 4 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

تیم برق جدید فارس در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی یک بر صفر مغلوب شد. در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد و در هفته سوم مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت. در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشت و در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسید.

نارنجی‌پوشان شیراز در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند. در هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کرد بازی برده را یک بر یک به پایان بردند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید و در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند. در هفته هفدهم مقابل خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در هفته هجدهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند.

تیم برق جدید فارس در هفته نوزدهم مقابل تیم راه‌آهن تهران بدون گل به تساوی رسیدند و در هفته بیستم مقابل تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شدند.

انتهای پیام/ ع

R41382/P1494/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر