Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:17:13 GMT

در سیستم مدیریتی موازین شرعی رعایت شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۱۹۹۰

در سیستم مدیریتی موازین شرعی رعایت شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان گفت: مسئولان فرهنگی استان سمنان باید طرح‌های فرهنگی خود را برای ایجاد سلامت اداری در تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: رعایت قوانین اسلامی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی یکی از مهم‌ترین ارکان ایجاد سلامت اداری در نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: در سیستم مدیریتی موازین شرعی رعایت شود.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی تاکید کرد: هر مدیر در مجموعه‌ی کاری خود باید امربه‌معروف و ناهی از منکر باشد.

انتهای پیام / ق

باید با شبه‌افکنی‌های دشمنان ‌مقابله کنیم‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن

.پایتخت یونان، آتن، از راه‌اندازی سیستم پرداخت‌های چندوجهی و بدون تماس برای بهبود تجربه حمل‌ونقل عمومی برای مردم محلی و گردشگران تا پایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل شهری آتن در حال راه‌اندازی یک سیستم دریافت کرایه در وسایل‌نقلیه عمومی شهر است که تردد را تسهیل و حمل‌ونقل عمومی را در دسترس‌تر می‌کند. در مرحله اول اجرای این سیستم کاربران اتوبوس‌های فرودگاه بین‌المللی آتن می‌توانند کرایه ۵.۵ یورویی خود را با استفاده از کارت بانکی بدون تماس یا کیف پول موبایل پرداخت کنند. این امر به سرعت با عرضه کامل خدمات سیستم جدید به مترو، تراموا، ترالی‌بوس و اتوبوس در شهر دنبال می‌شود.

اجرای این سیستم نمونه‌ای از چگونگی بهره‌گیری از یک ماژول دسترسی امن مجازی برای بهبود کارت‌خوان‌های قدیمی‌تر، همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه و زمان ارائه خدمات است. سیستم جدید پرداخت کرایه حمل‌ونقل آتن یک افزونه ماژولار کوچک است که درون دستگاه‌های اعتبارسنجی موجود در وسایل‌نقلیه جای می‌گیرد تا پرداخت‌های حلقه باز حمل‌ونقل را فعال کند. این سیستم می‌تواند بدون تغییرات عمده در سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای دستگاه‌های موجود با کاهش اتکا به تأمین‌کنندگان مالی برای ایجاد تغییرات عمده و جزئی در ترمینال‌ها و دستگاه‌های دریافت کرایه موجود همراه باشد و با همکاری چندین متخصص پردازش پرداخت‌های حمل‌ونقل آتن در همکاری نزدیک با سهامداران کلیدی مانند بانک ملی یونان در دست اجرا قرار دارد.

پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز فاز اول این پروژه در پایان سال ۲۰۲۴، شهروندان و گردشگران را از تجربه ارتقا یافته سفر در منطقه کلان‌شهری آتن بهره مند خواهد کرد.

کد خبر 751046

دیگر خبرها

  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت در سمنان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت در سمنان
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد