Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- امام جمعه اسدآباد گفت: فضای مجازی نمونه ای از پیشرفت های علمی است، اما این علم نباید موجب سستی دین و معنویت شود.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد روز پنجشنبه در اجلاس نماز شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از پیشرفت های علمی نمی توان جلوگیری کرد، اما استفاده از علم را می توان کنترل و نظارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اینترنت و شبکه های اجتماعی را به چاقویی تیز تشبیه کرد و گفت:‌ استفاده درست و سودمند از این ابزار را باید به فرزندانمان بیاموزیم تا از آن در راه شر و خیانت استفاده نکنند.
امام جمعه اسدآباد افزود: همه کسانی که در اجلاس نماز حضور دارند، باید به عنوان یاوران و همراهان نماز در منازل، مدارس و محافل گوناگون به تقویت این فریضه پرداخته و اجازه ندهند فضای مجازی باورهای دینی و اعتقادات جوانان را تضعیف کند.
حجت الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: سال گذشته اجلاس نماز اسدآباد به عنوان نمونه مورد تقدیر قرار گرفت و امیدواریم با برنامه پرباری که ارائه می شود، بازهم در این حوزه موفق عمل شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز موج آفرینی و تعمیق بخشی را برای تقویت نماز موثر دانست و گفت: این اجلاس در راستای موج آفرینی نماز در همه شهرها برگزار شده است.
حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم اظهار کرد: تبلیغات و فضا سازی شهری، همکاری دستگاه های اجرایی و حضور گسترده نوجوانان و خانواده ها در این اجلاس ستودنی است.
وی از مسئولان اسدآباد خواست: نتایج اجلاس نماز و راهکارهای ارائه شده توسط کارشناسان را در کارگروه های تخصصی به صورت عملیاتی اجرا کنند.
حجت الاسلام حسنی حلم به آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه علمیه تاکید کرد: برای فرهنگ سازی نماز و بهره گیری صحیح از فضای مجازی به طور جهادی وارد عمل شوند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه اجلاس نماز همدان با برگزاری اجلاس اسدآباد به کار خود پایان می دهد، افزود: کیفیت و اثر بخشی این اجلاس مهمترین عامل در استمرا اینگونه برنامه هاست.
نهمین دوره اجلاس نماز از 23 آذرماه امسال در همدان و شهرستان های این استان آغاز شد.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران