Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@10:12:35 GMT

زورگیر شهرک غرب به سزای خود رسید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۲۴۵۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ "علی پرویزی" گفت: در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت یک زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان کرده و موجبات ناامنی محله را ایجاد کرده بود، شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده شهرک غرب، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
رئیس کلانتری 134، بیان کرد : پس از چند شبانه روز انجام گشت های کنترل و مراقبت، در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی و شب گذشته در حال استعمال مواد مخدر در مخفیگاهش بازداشت شد.
سرهنگ پرویزی، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی سواری اش به کلانتری منتقل شد و به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان در 13 فقره اعتراف کرد و در بازرسی از خودروی وی تعدادی سلاح سرد و قلابی کشف شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • آدم ربایی در شیراز
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور