Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن حکم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ کانَ مَسئُولـاً

در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزشی و ملاکی مهم‌تر از تقوی و جهاد در راه خدا نیست. حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)
ابتکار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، یک ابتکار الهی و انقلابی بسیار شایسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)
برادر ارجمند جناب آقای دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با درود و صلوات بر محمد و آل محمد و اهداء سلام

خداوند را شکرگزاریم که ما را در زمره پیروان مکتب امیرالمومنین علی (ع) و اصحاب و تلاشگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اهداف نورانی آن قرار داد؛ انقلابی که ثمره قرن‌ها مجاهدت اولیا و خون هزاران شهید سرافراز و گمنام تاریخ است. لذا با استعانت از خداوند سبحان و نظر به مصوبه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و سوابق، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی» منصوب می‌شوید.
ان‌شاءالله تعالی با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد گسترش روزافزون حضور دانشجویان در راهیان نور و بهره‌مندی جامعه دانشگاهی از آثار و برکات این حرکت عظیم فرهنگی باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری به مناسب شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در بیت آیت الله وحید خراسانی و با حضور طلاب و روحانیون حوزه علیمه و اقشار مختلف مردم عزادار قم با سخنرانی حجت الاسلام سید رضا هاشمی برگزار می‌شود.

بعد از این مراسم از ساعت ۱۱ صبح همانند سال‌های گذشته دسته عزاداری به منظور عرض تسلیت شهادت ششمین امام ششم شیعیان به ساحت کریمه اهل بیت (س) با حضور آیت الله وحید، رهسپار حرم حضرت معصومه (س) می‌شوند.

در این مراسم مهدی رعنایی، علی اصغر انصاریان و سید حسن میریزدی مداحی خواهند کرد.

دفتر این مرجع تقلید در کوچه ۲۳ خیابان شهدا واقع است.

دسته عزاداری با حضور آیت الله وحید خراسانی هر سال در سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام جعفر صادق (ع) و امام حسن عسکری (ع) از محل دفتر ایشان تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

کد خبر 6096059

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند / جایگاه معلم و ارزش علم آموزی از منظر امام رضا(ع)
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند/ جایگاه معلم و تعلیم و تربیت از منظر امام رضا(ع)
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند