Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به تلاش شبانه روزی پیمانکار این طرح گفت: خوشبختانه با حمایت مالی و اعتبار لازم از سوی بنیاد برکت، این طرح در حال تکمیل است.

یاسر رحیمیان افزود: بعد از تعطیلی چند ساله این طرح که فقط ۴۰ درصد پیشرفت کاری داشت و با رایزنی‌های لازم توسط زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس و احمدی استاندار با بنیاد برکت برای تامین اعتبار، این طرح به سازمان بسیج سازندگی استان واگذار شد که در این یک ماه پیشرفت آن به ۶۴ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان افزود: در اوایل سال آینده این کتابخانه به بهره برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/د

بهره برداری از کتابخانه عمومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم