Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، گفت:وظیفه من آماده کردن دروازه‌بان‌ها برای حضور در ترکیب است و در نهایت شفر باید تصمیم بگیرد که کدام بازیکن درون دروازه قرار بگیرد.

به گزارش وبسایت نود ، اشکان نامداری پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مورد عملکرد خوب دروازه‌بانان استقلال در روزهای اخیر، اظهار داشت: کار ما یک کار تیمی است و خوشبختانه همه به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند همه دست به دست هم دادند تا شرایط تیم خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شفر تا نفر آخر کادر فنی که من باشم تلاش می‌کنند تا استقلال موفق باشد.

وی در مورد نیمکت‌نشینی حسینی پس از رکوردشکنی گفت: اصلاً بحث انضباطی مطرح نیست، شفر بارها در این خصوص صحبت کرده و شرایط را توضیح داده است، ما در سه جام حضور داریم و باید رقابت کنیم به همین دلیل نیاز است که دو دروازه‌بان آماده داشته باشیم. انتخاب اینکه کدام بازیکن در زمین باشد بر عهده شفر است اما در مورد حسینی باید بگویم در دیداری که او بیمار بود اما نیاز داشت تا برای شکستن رکورد در ترکیب قرار بگیرد ما به او کمک کردیم تا بتواند به هدفش برسد. حسینی بازیکن جوانی است ضمن اینکه ما نیاز داریم دو گلر آماده در اختیار داشته باشیم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که‌آیا بعد از جام حذفی هم رحمتی در ترکیب قرار خواهد گرفت یا خیر، عنوان کرد: وظیفه من آماده کردن دروازه‌بان‌ها برای حضور در ترکیب است و در نهایت شفر باید تصمیم بگیرد که کدام بازیکن درون دروازه قرار بگیرد.

نامداری در پاسخ به این سؤال که به نظر شما عقاب آسیا کیست، گفت: من فکر می‌کنم هر دو دروازه‌بان استقلال که برای این تیم بازی می‌کنند عقاب آسیا هستند.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229387 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟