Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@23:16:24 GMT

نبض ورزش/ مقررات جدید کشتی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۶۹۴۰

کارشناسان کشتی با اشاره به تغییر مقررات کشتی فرنگی گفتند: با این که مقررات جدید دست داوران را در اخطار دادن باز گذاشته است اما ما باید با برنامه ریزی کشتی گیران فرنگی و آزادمان را برای تطبیق با این قوانین آماده کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نصرت اله لارودی کارشناس کشتی در برنامه نبض ورزش شبکه خبر، با اشاره به اهمیت مسابقات فرنگی جام تختی از نظر رنکینگ گفت: گذشته از اهمیت رنکینگ، تغییر مقررات مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لارودی افزود: به نظر من مقررات جدید بیشتر به ضرر کشتی است تا به نفع آن، برای این که راه فرار و ضد کشتی را در کشتی باز می کند و دست داوران را در اخطار دادن یا امتیاز دادن بازتر کرده است. این کارشناس کشتی با اشاره به این که تغییر مقررات کشتی ممکن است تحت تاثیر برخی از کشورها انجام گرفته باشد گفت: به هر حال باید خودمان را با مقررات جدید هماهنگ کنیم. لارودی گفت: باید آشنایی کشتی گیران ما با مقررات جدید بیشتر شود و نباید گول مقررات جدید را بخوریم و باید سراغ فن برویم و روی فن زدن کار کنیم. اکبر فیض مهمان دیگر برنامه نیز با بیان این که مقررات جدید به هر حال برای همه کشورهاست گفت: ما تابع اتحادیه جهانی کشتی هستیم از این جهت باید خودمان را با تغییرات جدید هماهنگ کنیم. این کارشناس کشتی افزود: البته داور نباید اینقدر دستش باز باشد و لازم است کشتی گیران ما با مقررات جدید خوب آشنا شوند.  خیرآبادی مربی تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال نیز مهمان تلفنی برنامه بود که گفت: مقررات فقط برای ما عوض نشده است و ما باید با تمرینات اصولی و برنامه ریزی و تحلیل و آنالیز قوانین و مسابقات ضعف هایمان را برطرف کنیم .  خیر آبادی افزود: علت باخت کشتی گیران ما در ثانیه های آخر هم برمی گردد به آمادگی جسمانی نامناسب و تمرینات ناکافی که با تمرینات اصولی و مناسب باید این ضعف برطرف شود.  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهار داشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

وی افزود: همچنین شهرداری در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از سیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 6095957

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری