Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وهب مختاران مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اشتغال را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان و کشور برشمرد و افزود: آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز توسعه اشتغال در کشور است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و در نهایت تشکیل یک جامعه سالم را به دنبال دارد، ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای به دنبال حل گوشه‌ای از مشکلات اشتغال جوانان کشور است و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطر نشان کرد:آموزش وپرورش راهی برای کاهش مدت زمان مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال دانست وافزود: باید جوانان را به سوی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم تا گوشه‌ای از مشکلات بیکاری و اقتصادی در جامعه را حل کنیم.

مختاریان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر توسط اداره فنی و حرفه‌ای استان همدان، گفت: حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید خوش‌لفظ از جمله‌ برنامه‌های مهم در این دهه خواهد بود.

وی برگزاری کلاس‌های عکاسی برای کارکنان اداره‌کل، اهداء خون توسط 20 نفر از کارکنان، ملاقات با بیماران بیمارستان بعثت، حضور در دارالایتام، عیادت از سالمندان یاس سفید و برگزاری مراسم جشن انقلاب را از برنامه‌های شاخص در این دهه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه لباس در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان، برگزاری دوره‌ آموزشی مراقبت و زیبایی برای بانوان استانداری و ادارات و برپایی ایستگاه گریم در بقعه متبرکه امام‌زاده عبدالله(ع) را از شاخص‌ترین برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/ ب

افتتاح 3 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین