Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس گفت: چهارمین مرحله آزمون کتبی استخدام نیروی انتظامی با حضور ۹۰ داوطلب از استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد در سالن پلیس راهور شیراز برگزار شد.
سرهنگ محمد داوودی افزود: نتایج آزمون هفته آینده از طریق مرکز گزینش و استخدام پلیس فارس به داوطلبان اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون پس از طی سایر مراحل گزینش و استخدام، اسفند امسال برای طی دوران آموزشی اعزام خواهند شد.
سرهنگ داوودی افزود: مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس از بین دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، علوم قرآنی، علوم حدیث و علوم سیاسی نیرو استخدام میی کند.
وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در میدان سفر - جنب ترمینال کاراندیش شیراز مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس